Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Успішність студентів УжНУ знизилась на 4%

Про успіхи й проблеми літньої екзаменаційної сесії студентів денної та заочної форм навчання доповів проректор з науково-педагогічної роботи Володимир Фекета на Вченій раді УжНУ.

ВІДЕО ДНЯ

За словами проректора, на початок семестру на денному відділені навчалося 8095 студентів, з яких більше півсотні (66 студентів) не були допущені до іспитів. Врешті склали іспити 78 %, або 6 305 студентів, з яких на відмінно – 10,5 %  (848 студентів), на оцінки «добре» і «відмінно» – 27,8 %, або 2251 студент, змішані оцінки – 36,5 %, або 2 948 студентів, тільки на оцінку «задовільно» завершили сесію 258 студентів, – стверджує Медіацентр УжНУ.

Незадовільні оцінки в результаті літньої екзаменаційної сесії дістали 19,8 %, тобто 1599 студентів. У результаті кількох турів перескладань ця цифра зменшилася до 350 студентів, з яких лише 16 захотіли повторно вивчати деякі предмети й таким чином продовжити навчання (серед таких є студенти філологічного, географічного, біологічного та медичного факультетів).

Реклама

З-поміж факультетів найвищу успішність продемонстрували географічний, хімічний та факультет здоров’я людини, найнижчі показники – на юридичному факультеті.

Найкращу якість знань по університету продемонстрували студенти Львівського навчально-наукового центру, географічного факультету, найнижчі показники у стоматологічного факультету.

Реклама

За словами Володимира Фекети, традиційно нижчими є успішність та якість знань на І–ІІІ курсах, вищою – на IV–V.

Як порівняти з минулим роком, абсолютна успішність знизилася на 4 %, а якість знань фактично не погіршилася (показник менший на 0,7 %). Причину зниження успішності в. о. проректора з науково-педагогічної роботи пояснює більш принциповим прийманням іспитів, бо є можливість гірших  студентів залишити на повторне вивчення деяких предметів, а не відразу відраховувати.

Студенти заочної форми навчання показали вищу успішність, ніж торік, на 1,5 % та зростання якості знань на 1%. Із 3 732 допущених студентів до сесії позитивно її склали 2 646, незадовільно – 955, а після перескладань – тільки 161 студент. Проте більша частина останніх переведена на наступний курс із однією заборгованістю.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно