Функції реєстрації бізнесу та нерухомості готова взяти на себе Ужгородська міська рада
Вчора за інціативи міської влади під головуванням першого заступника міського голови Ужгорода Іштвана Цапа провели підсумкову нараду щодо реалізації передбаченої в рамках реформи реєстраційної служби та децентралізації передачі частини державних функцій з реєстрації майна та бізнесу на місця.
ВІДЕО ДНЯУ зустрічі взяли також участь керуючий справами виконкому Олена Макара, заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Маріанна Готра, начальник Ужгородського міськрайонного управління юстиції Олена Жулінська, представники ЦНАПу та юридичного відділу міськради.
Наприкінці минулого року було прийнято зміни до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів, відтак ці функції переходять, зокрема, до повноважень органів місцевого самоврядування.
РекламаУчасники зустрічі обговорили конкретні кроки з поступової передачі повноважень із реєстрації прав на нерухоме майно та його обтяжень, а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від органів юстиції до міської ради.
Сторони ще раз підтвердили спільне бачення шляхів і механізмів реалізації визначених змін, цілковиту готовність з одного боку передати, а з іншого – виконувати надалі функції реєстрації. Законодавство зобов’язує здійснити це до 30 квітня цього року.