Серед 14 слюсарних майстернь області - мукачівська найкраща
У професійно-технічних навчальних закладах Закарпатської області пройшов обласний огляд-конкурс на кращу слюсарну майстерню. Конкурс був спрямований на покращення навчально-матеріальної бази та комплексно-методичного забезпечення слюсарних майстерень (відповідно до Державних стандартів професійно-технічної освіти), удосконалення роботи майстрів виробничого навчання ПТНЗ, їх фахового рівня та виявлення реального стану навчально-матеріальної бази майстерень.
ВІДЕО ДНЯУ конкурсі взяли участь 14 ПТНЗ області, тобто всі, що здійснюють підготовку учнів із професій, де передбачене вивчення слюсарних робіт, а саме: слюсар з ремонту автомобілів, слюсар сільськогосподарських машин і устаткування, слюсар-електрик з ремонту електроустаткування, електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, слюсар зі збирання металевих конструкцій, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування.
Конкурс проходив у два етапи. Члени журі детально вивчали матеріали, представлені навчальними закладами, в яких розміщені: опис майстерень, перелік обладнання та інструментів, фотокартки з інтер’єром майстерень, оснащенням робочих місць учнів та майстра виробничого навчання, взірцями виробів, навчально-методичне забезпечення.
РекламаЗа результатами І етапу було визначено п’ять кращих майстерень (ВПУ № 3 м. Мукачево, ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича”, Перечинський професійний ліцей, Ужгородський професійний ліцей, Ужгородський професійний машинобудівний ліцей).
Під час проведення ІІ етапу конкурсу, члени журі відвідали вищевказані навчальні заклади та безпосередньо на місцях оцінили реальний стан матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення майстерень.
РекламаЗа підсумками огляду-конкурсу кращою визнана слюсарна майстерня ВПУ №3 м. Мукачево (І місце). Відповідно ІІ і ІІІ місця посіли Ужгородський професійний машинобудівний ліцей та Ужгородський професійний ліцей.
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти