Обласні депутати прийняли Програму, яка дасть змогу створити 4 тисячі нових робочих місць на Закарпатті
Для створення сприятливих умов щодо розвитку підприємництва в нашому краї, у ході третього пленарного засідання п’ятої сесії облради затверджено Програму розвитку малого і середнього підприємництва в області на 2017 – 2018 роки. Та доручено ОДА під час формування проекту обласного бюджету передбачати кошти на реалізацію заходів цієї Програми та забезпечити організацію і координацію роботи щодо їх виконання.
ВІДЕО ДНЯМетою Програми є створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва, підвищення економічних показників розвитку регіону, розвитку пріоритетних галузей економіки, забезпечення зайнятості різних соціально-ґендерних груп населення шляхом заохочення суб’єктів господарювання до розвитку їх діяльності для сприяння соціально-економічному розвитку районів, рівень життя в яких є низьким, а рівень безробіття - високим; спрямування дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів малого підприємництва, громадських об’єднань підприємців на розв’язання актуальних проблем, що стримують розвиток малого і середнього підприємництва; фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка малого і середнього підприємництва, – повідомляє прес-служба Закарпатської облради.
Фінансування виконання заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься за рахунок коштів обласного бюджету в межах наявного ресурсу обласного бюджету. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми – 4585 тис. грн. У т.ч. коштів обласного бюджету: 2017 рік – 2110,0 тис. грн.; 2018 рік – 2475,0 тис. грн.
РекламаУ результаті виконання заходів Програми очікується досягнення таких показників: зростання кількості суб’єктів малого і середнього підприємництва на 1,2%; створення близько 4 тис. нових робочих місць, у тому числі підвищення рівня зайнятості шляхом активного залучення – жінок, молоді, осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб, звільнених звійськової служби у запас, безробітних, жителів сільської місцевості та малих міст, пенсіонерів – до малого і середнього підприємництва; збільшення надходжень від діяльності суб’єктів малого і середнього підприємництва до бюджетів усіх рівнів на 5 – 10%; підвищення рівня знань суб’єктів підприємництва шляхом проведення семи семінарів та практичних тренінгів та видання двох методичних посібників з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності; впровадження системи електронного документообігу у 18 центрах надання адміністративних послуг; придбання восьми комп’ютерних систем для створення регіональної Мережі центрів надання адміністративних послуг та 13 інформаційних терміналів; надання фінансової поворотної допомоги з обласного бюджету суб’єктам підприємницької діяльності; виявити проблемні питання, що виникають під час надання адміністративних послуг, та підвищити якість надання адміністративних послуг; підвищити якість підготовки регуляторних актів шляхом урахування пропозицій підприємців під час розроблення регуляторних актів та залучення громадськості до обговорення проектів, що мають вплив на господарську діяльність; створити сприятливі умови для розв’язання економічних і соціальних проблем, поліпшити бізнес-клімат та створити позитивний імідж для залучення інвестицій, активізувати застосування фінансово-кредитних та інвестиційних механізмів; активізувати формування інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва.