Вчена рада УжНУ розглядала стан наукової роботи та інформаційної діяльності вишу

Життя  27 січня 2017 року, 13:00 828 ФОТО

У четвер, 26 січня, відбулось чергове засідання Вченої ради Ужгородського національного університету. Серед основних питань – результати наукової роботи, інформаційна діяльність університету, навчальна, виховна та наукова діяльність факультету міжнародних відносин, визнання здобутого в іноземному вищому навчальному закладі наукового ступеня та низка інших.

Розпочав засідання ректор університету Володимир Смоланка, який традиційно привітав іменників, членів Вченої ради, що святкували дні народження впродовж останніх двох тижнів. Першим звітував проректор з наукової роботи Ігор Студеняк, який доповів про результати наукової роботи за 2016 рік та завдання на 2017. Він зазначив, що до наукового розвитку вишу доклало зусиль більше тисячі науково-педагогічних працівників, саме тому минулий рік був дуже продуктивним у цій сфері. «Це стосується фундаментальних досліджень, прикладних розробок, захисту дисертацій (кандидатських та докторських), видання наукової продукції, одержання патентів та ліцензій і т.д. Минулий рік пройшов у руслі підтримки молоді. Так, вперше було проведено конкурс стартапів та створено стартап-центр УжНУ, завданням якого є постійна підтримка молодих науковців», – мовив Ігор Студеняк.

Проректор наголосив, що в за останній час студенти юридичного та математичного факультетів виграли два держбюджетні проекти, також сім студентів вишу отримують стипендії Кабінету Міністрів та Президента України. Він розповів, що серед завдань на нинішній рік виконання всіх тематичних планів, залучення науково-педагогічних працівників, науковців університету до участі у міжнародних, регіональних програмах, курсах на одержання позабюджетного фінансування. Також й надалі планується проведення конкурсу інноваційних ідей «Стартап – УжНУ», – йдеться у повідомленні прес-служби УжНУ.

Про інформаційну діяльність університету доповів директор інформаційно-видавничого центру Василь Ільницький. Він зазначив, що діяльність інформаційної сфери упродовж минулого 2016 року була спрямована на формування єдиного університетського інформаційного простору та забезпечення оперативного і всебічного висвітлення багатогранного життя структурних підрозділів УжНУ на власних інформаційних ресурсах, та поширення об’єктивної інформації про діяльність колективу у закарпатських та всеукраїнських ЗМІ. З цією метою за період з квітня 2016 по січень 2017 було організовано 10 прес-конференцій ректора УжНУ В.Смоланки і проректорів, підготовлено та опубліковано в обласній та загальноукраїнській пресі, розміщено на інтернет-сайтах інтерв’ю, статті та коментарі на актуальну тематику ректора В.Смоланки, проректорів І.Студеняка, М.Лендьел, керівника міжнародного відділу О.Свєженцевої, директора наукової бібліотеки М.Медведь, директора наукового парку Й.Головача, організовано 5 телевізійних програм на провідних телеканалах за участі ректора В.Смоланки, проректорів М.Лендьел, О.Сливки.

Серед найбільш проблемних питань, які стримують розвиток інформаційної сфери вишу, директор інформаційно-видавничого центру назвав брак сучасних технічних засобів, кваліфікованих кадрів та недостатню координацію роботи інформаційних підрозділів УжНУ, спричинених низкою чинників суб’єктивного характеру.

Декан факультету міжнародних відносин Микола Палінчак доповів про нещодавні структурні зміни факультету, а саме введення нових спеціалізацій, про роботу кафедр та різноманітні напрямки роботи факультету. Зокрема, декан факультету наголосив на поглибленні міжнародної діяльності факультету.

Вченою радою вишу також було заслухано інформацію голови Комісії з визнання документів про здобуті в іноземних установах освітні та наукові ступені, проректора з навчально-вихованої робити Мирослави Лендьел про визнання здобутого в іноземному вищому навчальному закладі наукового ступеня в.о. декана медичного факультету №2 Василя Калія.

Далі Вченою радою було розглянуто низку важливих питань, а саме затвердження кандидатур на призначення іменних та персональних стипендій університету за результатами зимової сесії, затвердження спеціалізації спеціальності облік та оподаткування, затвердження зразків дипломів. На нараді також затвердили навчальні плани та перейменували кафедру  біохімії, фармакології та фізичних методів лікування на кафедру біохімії, фармакології та фізичних методів лікування з курсом аналітичної медицини та затвердили Положення про порядок призначення і виплати стипендій студентам, клінічним ординаторам, аспірантам і докторантам УжНУ.  

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Loading...
Коментарі - 0