В Ужгороді обговорили питання брендування міста

Життя  14 лютого 2017 року, 08:47 841

Своє бачення брендингу міст вчора в Ужгородській міській раді представили брендмейкер, політбрендолог, засновниця та генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства Branding&Consulting VVV Вілена Воронова та її колега Інна Силантьєва.

На початку зустрічі міський голова Богдан Андріїв зазначив, що минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. Сьогоднішні гості зі столиці представлять науковий підхід до брендування міст загалом, – сказав Богдан Євстафійович.

Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Loading...
Коментарі - 0