Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Закарпатті відбудеться захід, якого область ще не знала

На Закарпатті відбудеться захід, якого область ще не знала

Наступного тижня на Закарпатті відбудеться захід, якого область ще не знала. Вперше в Ужгороді пройде тиждень найкращої бізнес-школи України – Києво-Могилянської бізнес-школи (KMBS). Організатор заходу – Агенція регіонального розвитку Закарпатської області, співзасновником якої є й Ужгородський національний університет. Нашим бізнесменам і управлінцям обіцяють 6 днів інтелектуальної напруги під час яких відбудуться 2 програми управлінського розвитку, 1 управлінська дискусія і зустріч-знайомство з KMBS. 

ВІДЕО ДНЯ

Партнерство з KMBS – шанс об’єднати регіональну еліту

Як розповів директор Агенції регіонального розвитку Закарпатської області Віталій Попович, організація стала сьомим регіональним партнером Києво-Могилянської бізнес-школи. Через співпрацю з цими партнерами KMBS системно реалізує свою програму "Develop Ukraine" – задля підготовки професійних управлінців та формування спільноти лідерів, які забезпечать якісний розвиток країни.

Реклама

"Свого часу я навчався в Києво-Могилянській бізнес-школі за "довгою" програмою Executive MBA, – каже Віталій Попович. – Маючи контакти з представниками школи і досвід роботи з бізнесом на Закарпатті, я розумів, що для нашої Агенції партнерство з KMBS – добра можливість допомогти бізнесу, скоординувати його, створити майданчик не лише для навчання майбутньої еліти регіону, а й для обміну інформацією та ідеями".

На Закарпатті відбудеться захід, якого область ще не знала – 01
Реклама

Варто уточнити, що Агенція регіонального розвитку Закарпатської області створена зовсім нещодавно – тільки в січні нинішнього року. Організувати подібні інститути регіонального розвитку в області пробували і раніше, проте не було консолідованої позиції щодо необхідності шукати можливості для регіонального розвитку, а держава не створювала підстав для стимулювання такої необхідності. Як повідомляє офіційний сайт УжНУ, нині ж на законодавчому рівні прописана вимога та розроблено механізми для її створення.

Ужгородський національний університет, увійшовши до числа 8 співзасновників Агенції, готовий всіляко сприяти її розвитку і долучатися до проектів, які вона ініціює. Проректор УжНУ з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Мирослава Лендьел, яка буде однією з учасниць програм для управлінців наступного тижня, переконана, що подібні заходи необхідні для саморозвитку.

"Зараз у світі дуже популярна концепція навчання протягом життя, – каже Мирослава Олександрівна. – Її суть проста: людина не повинна отримати диплом і на цьому зупинитися, а має постійно вчитися, підвищувати свою кваліфікацію різними способами – шляхом і формальної, і неформальної освіти. Це дуже важлива річ, адже світ зараз надзвичайно динамічний, і той, хто зупиняється в розвитку, одразу ж відстає. Ми в УжНУ заохочуємо співробітників до саморозвитку, створюємо для них такі можливості. Також зазначу, що в контексті прийняття закону "Про освіту", який унормовує поняття післядипломної освіти, Ужгородський національний університет теж планує активізувати зусилля щодо розвитку післядипломної освіти. Не лише у звичному форматі, але й шляхом проведення тренінгів, курсів, у тому числі і для підприємців області. Тож "Тиждень KMBS на Закарпатті" є цікавим для нас і у плані вивчення досвіду організації подібних навчальних програм". 

Реклама

Три кити розвитку: влада, освіта і бізнес

Під час створення Агенції регіонального розвитку Закарпатської області було запозичено модель аналогічних організацій, які продемонстрували свою ефективність у сусідніх країнах.

"Свого часу Агенції регіонального розвитку зіграли не останню роль у кардинальних змінах, що відбулися у східноєвропейських країнах, у євроінтеграції цих держав, – пояснює Віталій Попович. – Головна ідея полягає в тому, що треба об’єднати трьох китів – освіту, бізнес і владу. Як показує досвід, це одна з найкращих моделей для розвитку. Наразі ж у нас немає цієї співпраці: бізнес "вариться" у своєму середовищі, університети – у своєму, а влада взагалі живе десь у іншому світі. До прикладу, у вашому університеті є багато розробок, відкриттів, запатентованих винаходів. Але вчені тому й роблять прориви, бо зосереджені на дуже вузьких речах. Щоб бути одночасно і розробником ідей, і бізнесменом, треба бути генієм, а таких людей дуже мало. Значить, ми маємо звести ваші розробки з зацікавленим бізнесом і тоді успіх – гарантований".

За словами пана Віталія, для забезпечення ефективної роботи Агенції передбачалося відповідне фінансування з трьох джерел: з бюджету, підтримка бізнесу і кошти, залучені через грантові проекти. Утім, наразі працює четвертий варіант.

"Ми вирішили самі на себе заробляти, в тому числі шляхом організації і проведення таких навчальних програм, які реалізує KMBS. При успішному старті, а схоже, що він вже складається, ми зможемо самі підібрати кваліфікований персонал, зняти офіс і платити людям зарплату, не бігаючи з простягнутою рукою за владою чи бізнесом. І це дозволить нам потужно працювати з грантовими проектами", – каже Віталій Попович.   

Цікаво, що охочими пройти програми з управлінського розвитку (стратегічний маркетинг і системне мислення) виявилися бізнесмени не лише з Ужгорода, Тячева чи Сваляви, але й із сусідніх регіонів і навіть із Києва. До прикладу, одними з перших зареєструвалися на "Тиждень KMBS на Закарпатті" аграрії та айтішники з Львівської області.

"У цієї бізнес-школи місією є розвиток і зміна України, а не просто навчання персоналу. Вона вирізняється з-поміж інших шкіл, зокрема, тим, що включає в свої програми дуже багато філософії і мистецтва. І загалом їхні навчальні програми переслідують мету сформувати середовище з людей, які трошки відірвуться від свого бізнесу, подивляться на все відсторонено, і зрозуміють, що участь у житті міста, у змінах навколо себе може принести більше користі. І ще важливо наголосити, що ці навчальні програми – не про конкретні інструменти, які дозволять підприємцю покращити справи, а про стратегічні речі, – зазначив Віталій Попович. – Це можливість подегустувати трошки інакший спосіб мислення, ніж звично йти за алгоритмами. Ті, хто зрозуміє, про що мова, завжди, що б не сталося на ринку, зможуть стати над ситуацією, подумати і підібрати інструменти, які будуть ефективними у конкретній ситуації. Я б сказав, що ця школа – це універсальна вудочка для бізнесу".

Реклама

За словами Мирослави Лендьел, у співпраці з KMBS зацікавлений і УжНУ. "Планується провести певні переговори з представниками Києво-Могилянської бізнес-школи, щоб започаткувати форми співпраці, зокрема, щодо підготовки наших випускників, які після навчання в університеті починатимуть свої індивідуальні стартапи. Специфіка нашої області в тому, що великих підприємств у регіоні мало, тож як наслідок, багато випускників Ужгородського національного університету після завершення навчання розпочинають власні стартапи – хтось підприємницькі, хтось творчі. Ми надіємося, що домовимося і визначимо форми співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою, щоб дати таким молодим людям поради, фахову підготовку щодо розвитку їхньої справи", – інформує проректор УжНУ.

На завершення уточнимо, що освітні заходи у рамках "Тижня KMBS на Закарпатті" проходитимуть з 19 по 24 вересня в ILKO Gallery.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно