Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Найбільше громадяни звертались до Мукачівської РДА з питань сільського господарства

Найбільше громадяни звертались до Мукачівської РДА з питань сільського господарства

Найбільше громадяни звертались до Мукачівської РДА з питань сільського господарства
Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про...

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”. За аналізом стану розгляду звернень громадян за перше півріччя 2010 року до райдержадміністрації надійшло 294 звернення, що на 19 менше ніж за відповідний період 2009 року. Із них: усних - 173, ( 6 місяців 2009 року - 225), письмових – 121 ( 6 місяців 2009 року – 88). З урахуванням колективних звернень до райдержадміністрації звернулося 639 громадян, що на 12 більше у порівнянні з аналогічним періодом. З вищенаведеного видно, що в основному за перше півріччя 2010 року динаміка звернень в райдержадміністрації зменшилася. До облдержадміністрації за цей період надійшло 39 звернень (6 місяців 2009 року –48), в тому числі 3 до Секретаріату Президента України (6 місяців 2009 року - 4). Безпосередньо від громадян надійшло 255 звернень, що на 10 менше ніж за 6 місяців 2009 року. Кількість колективних звернень становить 30, що на 14 більше, ніж минулого року. Всього протягом 6 місяців 2010 року на контролі перебувало 171 звернення, що складає 58 відсотків від загальної кількості звернень. Вжито заходів та вирішено позитивно 229 заяв і скарг громадян. Підготовлено та надіслано 39 інформацій на звернення, які були взяті на контроль органами влади вищого рівня. Надіслано на розгляд за належністю 36 звернень. Що стосується повторних звернень, то за підсумками 6 місяців 2010 року спостерігається динаміка збільшення їх частки від загальної кількості звернень. Кількість повторних звернень становить 19 (6,4 відсотка) що на 6 більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Окремі громадяни звертаються по 3-5 разів і саме ними надіслана основна частина повторних звернень. Громадяни звертаються вже після того, як їх питання були вирішені по суті під час розгляду попередніх звернень та вони отримали вичерпні відповіді. Наприклад звернення громадянина Голодняк С.І. мешканця с.Клячаново, Горват П.Ю. мешканця с.Пістрялово, Волох Л.С. с.Клячаново, Дьєрдь М.Б. мешканки с.Дерцен. З іншого боку, як засвідчує аналіз, звернення у значній мірі зумовлені недоліками у роботі органів місцевого самоврядування. Необхідно підкреслити, що на місцях не ведеться відповідної роз’яснювальної роботи з тими громадянами, які вже отримали матеріальну допомогу в райдержадміністрації. За соціальним станом заявників найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (78 або 26,5 відсотка), інвалідів по хворобі (18 або 6,1 відсотка), багатодітних сімей (25 або 8,5 відсотка), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС (3), ветеранів праці (4), одиноких (6), інвалідів ВВв (1), безробітних (35 або 11,9 відсотка) За звітній період у своїх зверненнях громадяни порушили 309 питань, що на 17 менше ніж у 2009 році. Найбільш гостро ставляться питання соціального захисту 113 (або 38,4 відсотка від загальної кількості звернень), сільського господарства 75 (або 25,5 відсотка), комунального та дорожнього господарства 29 (9,8 відсотка), житлові 27 (9,1 відсотка), освіти і науки 16 (5,4 відсотка). Матеріальну допомогу надано 19 малозабезпеченим мешканцям району на суму 3110 грн. за рахунок спонсорських коштів, за рахунок коштів районної програми підтримки жінок, дітей та молоді надано матеріальну допомогу 23 громадянам на загальну суму 11000 тис.грн. Найбільші грошові суми надавались багатодітним сім’ям, сім’ям, які потребували лікування, соціально-незахищеним верствам населення. Вивчення обставин, які спонукають громадян звертатись за матеріальною допомогою показує, що вони носять об’єктивний характер і викликані загальними економічними труднощами. Керівництво райдержадміністрації намагалось якнайбільше питань, що ставились у листах заявників та під час особистих прийомів та під час особистих прийомів, вирішити позитивно. Найбільше звернень до центральних органів влади надійшло від жителів Кольчинської 24 (8,1 відсотка), Чинадіївської 17 (5,7 відсотка), селищних, В.Лучківської 38 (12,9 відсотка), Івановецької 14 (4,7 відсотка), Ракошинської 19 (6,4 відсотка), Страбичівської 9 (3,0 відсотка). Аналіз показує, що за перше півріччя 2010 року найбільше зверталися громадяни з питань: - сільського господарства – Кольчинська, Чинадіївська селищні, Бистрицька, Івановецька, сільські ради; - житлові – Кольчинська селищна та Ракошинська, Івановецька сільські ради; - комунального та дорнього господарства, благоустрою – В.Коропецька, Макарівська сільські ради; - соціального захисту – Кольчинська, Чинадіївська селищні, Бистрицька, Брестівська, В.Лучківська, В.Визницька, В.Коропецька, Ключарківська, Зубівська, Зняцівська, Макарівська, Ракошинська сільські ради У розрізі структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних служб найбільша кількість звернень громадян була направлена для розгляду управлінню праці та соціального захисту населення, відділу земельних ресурсів в Мукачівському районі, відділу розвитку інфраструктури, відділу з питань надзвичайних ситуацій, відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури. Згідно графіків проводять прийоми громадян голова адміністрації, його заступники та керівник апарату. Жителі району можуть ознайомитися з графіками прийому громадян у місцевих засобах масової інформації. Так за перше півріччя 2010 року головою райдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів на яких звернулося 123 громадян, заступниками голови та керівником апарату проведено 40 особистих прийомів на яких звернулося 34 громадян. Проходить прийом громадян у вихідні дні та в позаробочий час. Також головою райдержадміністрації проведено 12 виїзних прийомів на яких прийнято 3 чоловік, заступниками голови та керівником апарату проведено 40 виїзних прийомів на яких прийнято 12 громадян. Стан роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації в січні 2010 року із участю сільських, селищних голів, керівників підприємств, установ та організацій району. Згідно розпорядження голови райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісію з питань розгляду звернень громадян. За 6 місяців поточного року проведено 4 таких засідань, на яких заслухано особисті доповіді 11 сільських та селищних голів з питань роботи зі зверненнями громадян та розглянуто 1 колективне звернення мешканців с.Горонда з питань встановлення дорожніх знаків для обмеження швидкості руху, про ремонт вулиці, про ремонт дороги після прокладання газопроводу. В районній державній адміністрації систематично проводиться щомісячний, щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин повторних та колективних звернень, та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня. Забезпечується робота постійно діючої прямої телефонної лінії на районному рівні. Інформація про її проведення заздалегідь подається щоразу через ЗМІ. Всього за перше півріччя у такий спосіб звернувся 1 громадянин району. В цілому, підсумки свідчать, що ще не скрізь на належному рівні як керівниками органів виконавчої влади на місцях, так і окремими структурними підрозділами райдержадміністрації проводиться робота з вирішення питань, порушених громадянами. В райдержадміністрації системно відслідковуються всі наявні недоліки, вживаються заходи щодо докорінної перебудови роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний, необ’єктивний їх розгляд. Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України „ Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів діяльності місцевих органів виконавчої влади. Про це інтернет-видання “Панорама Мукачева” повідомили в прес-службі Мукачівської РДА.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно