Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Чиновники обдумовують запустити потяг зі Львова до Будапешта через Мукачево. Але є проблема

Чиновники обдумовують запустити потяг зі Львова до Будапешта через Мукачево. Але є проблема

Мінінфраструктури подумовує про створення зручного залізничного сполучення Львова та Будапешта через Мукачево. Таку ідею озвучив заступник міністра Віктор Довгань в Ужгороді 9 жовтня на обговоренні Національної транспортної стратегії 2030.

ВІДЕО ДНЯ

Зокрема, в планах реконструкція залізниці з «європейської» шириною колії (1435 мм) Мукачево-Будапешт, а також реставрація вокзалу в Мукачеві. За оцінкою на ремонт окремих ділянок і відновлення інших буде потрібно близько 5 млн євро.

«Фінансувати цей проект буде «Укрзалізниця». Але для нашої сторони це більше соціальний проект, а заробляти на ньому більше будуть угорські перевізники», – зазначив Довгань.

Реклама

Також необхідно реконструювати лінію Львів-Мукачево з традиційної для України шириною колії 1520 мм, електрифікувати транскордонну ділянку Чоп (Україна) – Загонь (Угорщина) і запустити між містами поїзд класу «Інтерсіті».

Подорож зі Львова до Мукачева займе близько 2 годин, а від Мукачева через Ужгород в Будапешт – ще 3-3,5 години.

Реклама

«Це хороший маршрут, який би користувався попитом як у наших громадян, так і у європейців», – вважає Довгань.

Разом з тим, відзначається, що цей проект розглядається на дальню перспективу.

Реалізація цього проекту можлива за двома сценаріями. Перший передбачає закупівлю рухомого складу з автоматичною системою зміни ширини колії, наприклад, виробництва іспанської компанії Talgo. Такі поїзди використовує РЖД на маршрутах в країни Європи. Інший, більш дешевий варіант, – організація зручної пересадки в Мукачево, коли український потяг буде привозити пасажирів зі Львова до Мукачева, а потім вони будуть пересідати на угорський потяг, який прямує до Будапешта.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно