Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Ніна Южаніна: Амністії для "євроблях" не буде

Ніна Южаніна: Амністії для "євроблях" не буде
Голова комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна висловила свою позицію, як треба вирішувати питання авто на іноземних номерах.

Голова комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна висловила свою позицію, як треба вирішувати питання авто на іноземних номерах. І до неї варто прислухатись, адже саме цей комітет розробляє законопроект, який має вирішити питання "євроблях".

ВІДЕО ДНЯ

За словами Ніни Южаніної, автомобілі на іноземних номерах порушують не лише митні правила. Вони також часто порушують правила дорожнього руху, а більшість з них навіть не мають полісу страхування цивільної відповідальності. Тобто взагалі не несуть ніякої відповідальності на дорозі. "Проблеми з цим нікуди не зникли, а навпаки проблема загострилася, адже таких автомобілів стало значно більше за останній час. Тому з цим треба щось робити", – говорить Ніна Южаніна.

"У той же час зняти всі мита і податки при імпорті в Україну автомобілів з країн Євросоюзу не можна. Адже всі вони мають економічне підґрунтя. Робити просто так нічого взагалі не можна в економіці. На все треба мати розрахунки, прорахунки із усіх питань, – зауважує чиновниця. – Ми маємо зрозуміти і отримати від Міністерства економіки висновки щодо того, яке економічне майбутнє у нашої автомобілебудівної галуз"і.

Реклама

"Також ми маємо отримати від Асоціації міст, від інших міністерств, які пов’язані із розрахунками, дані щодо пропускної спроможності наших доріг. Тобто реальна кількість автомобілів, той обсяг, який витримають наші дороги. Такі розрахунки робляться в усіх європейських країнах. Виходячи з таких розрахунків, слід вже встановлювати додаткові обмеження. Нам часто приводять досвід країн Євросоюзу, мовляв, там існують нульові ставки на акциз, відсутні будь-які податки при ввезенні автомобілів, – запевняє Ніна Южаніна. – Але ж ми знаємо про те, який високий екологічний податок там існує для автомобілів, які доходять до певного віку. Я впевнена, треба шукати своє рішення для України і воно має бути точно не таким, як хотілось би одній стороні. Воно має бути точно компромісним".

Читайте також: Авто на іноземних номерах: що відбувається та чому говорять, що "лавочка закривається"

Реклама

Ніна Южаніна наводить приклад країн-сусідів, які мали таку саму проблему – Білорусь та Молдова. Наприклад, у Молдові був застосований знижуючий коефіцієнт до діючих ставок акцизного податку і всіх інших податків.

Так точно і Україна може підійти до цього питання. "Я передала всі матеріали активістам, для того щоб вони змогли ознайомитися, розібратися і зрозуміти це. Якщо ми візьмемо досвід Молдови, просто перепишемо все під копірку, чи влаштовує їх такий варіант? Я думаю, що ми найближчим часом отримаємо відповіді і будемо рухатися далі. Але точно ні в якому разі не можна робити таку акцію по амністії, тобто дозволити розмитнити автомобіль за безцінок", – розповідає Ніна Южаніна.

"Я думаю, що буде справедливо, якщо до діючої шкали ставок акцизного податку ми застосуємо певний коефіцієнт, – вважає чиновниця. – Наприклад, вони сплатять 25-30% від встановленої ставки акцизного податку. Але з врахуванням тієї шкали, яка в нас зараз є по ставці акцизного податку в залежності від віку автомобіля. Після цього ми й надалі будемо дотримуватися абсолютно всіх європейських і міжнародних зобов’язань, які ми взяли на себе. У нас точно має бути і транзит, і тимчасове ввезення. Але, звісно, з обмеженням тих осіб, які можуть користуватися таким автомобілями, що перебуватимуть в режимі тимчасового ввезення".

Реклама

Тобто митний режим тимчасового ввезення надається нерезиденту, який в’їжджає на територію України із строком не більше одного року. А передача в управління автомобіля громадянину України – апріорі неможлива.

Такі самі обмежувальні заходи встановлені зараз і в Молдові, і в Республіці Білорусь. Поліція має право зупиняти такий автомобіль і може транспортувати автомобіль до кордону України. Саме через те, що він буде порушувати митні правила.

За словами Ніни Южаніної, проблема "Євроблях" не затягується спеціально. "Якби у нас це була єдина проблема, ми би вже давно її вирішили. До цього часу країна і я особисто, як голова податкового комітету у парламенті, займаємося великою кількістю більш значущих фундаментальних законопроектів, які вкрай потрібні державі, – каже Ніна Южаніна. – У нас просто термін вже збіг щодо прийняття багатьох законопроектів ще 1 жовтня 2017 року. Україна взяла певні зобов’язання, підписуючи угоду про асоціацію і ми вже не встигаємо вчасно їх виконати".

"Насправді ця проблема перезріла. Я вважаю, що в нас буде час зібратися всім гілкам влади, для того щоб прийняти для себе остаточне рішення. Я думаю, що ми зможемо підійти до неї вже найближчим часом", – зазначила чиновниця.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно