Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • На Закарпатті цьогоріч заплановано будівництво 28,5 кілометрів лісових доріг з твердим покриттям

На Закарпатті цьогоріч заплановано будівництво 28,5 кілометрів лісових доріг з твердим покриттям

На Закарпатті цьогоріч заплановано будівництво 28,5 кілометрів лісових доріг з твердим покриттям

Будівництво лісових доріг – один із пріоритетів розвитку лісової галузі України та Закарпаття зокрема на найближчу перспективу. У 2017 році держлісгоспами Закарпаття здійснено будівництво земляного полотна понад 24 кілометри, облаштування дорожнім одягом понад 22 кілометрів та проведено капітальний ремонт понад 21 кілометр.

ВІДЕО ДНЯ

Про це повідомляє прес-служба Закарпатського ОУЛМГ.

Головний спеціаліст відділу лісових ресурсів та охорони праці Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства Василь Хміль зазначає:

"На даний час густота лісової дорожньої мережі по Закарпатському ОУЛМГ становить близько 5 км на 1000 га і є далекою від оптимальної для досягнення цілей екологічного обґрунтування лісозаготівель та сталого ведення лісового господарства. При чому, у високогірних регіонах щільність доріг менша ніж у низинних, і є значно нижчою, ніж в країнах Європи (25-35 км на 1000 га)".

Для досягнення оптимальної щільності лісових автомобільних доріг необхідно щороку здійснювати будівництво нових лісових доріг та проводити ремонт, реконструкцію та відновлення наявної лісової дорожньої мережі.

"Враховуючи високу вартість пального та запчастини, що відповідно призводить до високої вартості робіт по будівництву, задля економії коштів будівництво здійснюється в основному власними силами власною дорожньо-будівельною технікою, а саме в підприємствах Закарпатського ОУЛМГ наявні великовагові гусеничні екскаватори 6 одиниць, колісних екскаваторів 7 одиниць, самоскиди 7 одиниць. На 2018 рік заплановано будівництво земляного полотна 19,2 кілометра, облаштування дорожнім одягом 28,5 кілометрів та проведення капітально ремонту 3,7 кілометра лісових доріг", – відмічає Василь Васильович.

Значення лісових доріг переоцінити складно. Побудовані дороги мають велике значення в забезпеченні сталого розвитку лісового господарства, раціонального використання ресурсного потенціалу, охороні лісів від пожеж, виконанню робіт по ліквідації шкідників та хвороб деревостанів та рекреаційному використанню лісів.

Лісові дороги покращують якість виконання безпосередніх обов’язків лісовою охороною. Так у випадку лісової пожежі значно зростають шанси її оперативного виявлення та локалізації. Окрім того лісові дороги мають ще й важливе соціальне значення, адже часто вони з’єднують віддалені населені пункти.

Лісові дороги також покращують умови збереження диких тварин, полегшивши боротьбу з браконьєрством.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно