Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя

Альпіністка з Мукачева Ірина Галай розповіла про трагічний смертельний випадок, який трапився на Гімалаях

Мукачівка Ірина Галай вирішила припинити безкисневе сходження на гору Лхоцзе, що в Гімалаях. Причиною цього стало погіршення погодніх умов та загибель одного з альпіністів, який піднімався в цей же час.

ВІДЕО ДНЯ

Про це Ірина Галай повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці.

"Буває в житті по-різному, але щоб так жорстко, вперше. Завжди молю тільки про одне, щоб без людських жертв, але в цей раз, мій страшний сон став реальністю. Ми всією командою почали підйом на штурм з базового табору, втретє пройти льодовик Кхумбу, було також цікаво, він кожен раз проходиться по новому маршруту!

Реклама

На другому таборі ми всією нашою бандою почали будувати план сходження! З Еверестом виявилося все просто, все готово: перила гарантовані, так як натовп туди йде, як на концерт, і хлопці ,не довго думаючи, вирушили на штурм! Я дуже розпереживалася і навіть розплакалася, коли їх проводжала!
Ми з Анатолієм Михайленком, членом нашої експедиції залишилися чекати новин, і готовності нашої гори!
На наступний день з’явилася інформація, що ніби як все готово і ми теж можемо стартувати. Хочогода не дуже, але все ж все рушили в Табір 3 (7100 м) а я залишилася чекати мого шерпу, який «нібито пішов встановлювати 4 табір»!

Прокинутися на 7100, без кисню і дізнатися, що зіпсувалася погода і нам тут треба провести ще одну ніч, виявилося не весело! Але було зовсім не складно і стан у мене був відмінний!

Реклама

Я зайшла до Толіка в намет, ми поговорили, посміялися, а при виході побачила, що прийшов Рустем Аміров
і шукає, де переночувати!! Ми довго спілкувалися з Рустемом, він був здивований, що я другу ніч переношу спокійно на 7000 і ще обговорили вихід в табір 4 (7800).

Перехід дуже нескладний, як і гора, всі технічні моменти закінчилися на 3 таборі, але йти не близько!

Підніматися з висоти 7 тисяч метрів на висоту 7800 без кисневої маски не так вже й складно, так, дуже повільно, але цілком реально,

Реклама

У мене підйом зайняв годин 9-10. Дійшли до табору, коли вже стемніло, на вулиці -30, наметів всього 6, вони на крутому схилі, мете нереальний вітер, погода зіпсувалася за секунду і я з жахом розумію, що у мене немає намету! Починається метушня з встановленням намету, у мене не працюють руки, вони заклякли від холоду, ноги теж! Я на висоті 7800, без кисню, вночі і без даху над головою ...

Це не найстрашніше! У цей момент я чую, як Рустема (теж без кисню) шерпи вночі випихають з намету на вулицю

У мене всередині спалахнула така пекельна злість, але я знайшла в собі сили підбадьорити Рустема! Я крикнула: «Рустем, якщо допоможеш поставити намет, пущу переночувати, мій шерп сильно втомився, а я не відчуваю рук»!

Він мовчав! Ще через годину, ми таки встановили цей чортовий намет! За цей час Толік врятував мене склянкою чаю, не виходячи з палатки, де був він і ще три людини він передавав мені гарячу воду! Рустем мовчки сидів і навіть не ворушився!

Коли намет все таки був готовий, я відправила шерпа за Рустемом, сказала привести його терміново, щоб зігрівся, хоча, особливо це було нереально, так як холол був божевільний, навіть в наметі!

Ми залізли втрьох в намет, в якій і сісти особливо не виходило, не те, щоб лягти! Рустем весь час мовчав і кашляв, дуже сильно, він настільки замерз, що від нього прям віяло холодом ...

Я відразу зрозуміла, що йому дуже погано і почала вмовляти його спускатися з ранку вниз. Йти на вершину у нас вже не було ніякого сенсу, підніматися 12 годин, це треба було виходити ще ввечері, але погода була погана і це було не можливо! Ніч пройшла жахливо, Рустему було дуже погано, вбивчий кашель і я всю ніч нервувала і напувала його чаєм ...

Реклама

Ми вирішили, що він з ранку спускається вниз, а я пройдуся ще 300-400 метрів вгору для акліматизації і спущуся з ним у другий табір! Там ми відпочинемо і сходимо на вершину! Так і сталося, я вийшла о 7 ранку, дійшла до 8300, стан був відмінний і все просто і спокійно! Навіть дивно просто!

Почали спуск вниз, з надією відпочити в другому таборі і рушити на сходження, акліматизація відмінна! Довгий і цікавий спуск вниз і тут чую слова мого шерпа: «Іра, Рустем помер в 3 таборі»! »

Я подумала це жарт, він ще раз «Рустем помер від гірської хвороби!»

Я намагаюся переварити це в голові, розумію, що і хто в цьому винен! Шерп продовжує: «Вирішено, що занадто холодно для безкисневих сходжень зараз, поки заборонили всім! Поки йдемо вниз і там вирішимо", – йдеься у дописі Ірини Галай.

Джерело: PMG.ua

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно