Шлях до ЄС: як оновлюватимуть дорогу, яка з’єднує дві країни
Одним із головних завдань, яке перед собою поставила Україна протягом найближчих років – це оновлення транспортної інфраструктури. Адже не секрет, що навіть важливі транспортні розв’язки перебувають у не дуже доброму стані. І тому будь-яка фінансова підтримка є важливою.
ВІДЕО ДНЯТак, за підтримки Європейського Союзу на Закарпатті відбудеться оновлення відрізку дороги "Львів-Самбір-Ужгород" між селами Малий Березний Великоберезнянського району та Дубриничі Перечинського району, а також під’їзд до контрольно-пропускного пункту "Убля-Малий Березний" на українсько-словацькому кордоні.
У коментарі інтернет-виданню "PMG.ua" заступник начальника з фінансових питань Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Пустовойтенко зауважив, що по програмі транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна (HUSKROUA) по програмі цей дорожній проект коштуватиме 4 мільйони євро, які Служба автомобільних доріг отримає разом зі словацькими партнерами порівну.
РекламаЗа його словами, Укравтодор також пообіцяв виділити 10% від цієї суми на співфінансування цього проекту.
За словами Михайла Пустовойтенка, наразі з головних доріг краю триває ремонт автошляху "Мукачево-Рогатин", "Чоп-Мукачево" а також траси міжнародного значення "Київ-Чоп". Однак, за фінансової підтримки європейських партнерів можна чекати і на оновлення частини згаданого автошляху "Львів-Самбір-Ужгород".
РекламаВарто зауважити, що цей відрізок дороги має не лише важливе міжнародне транспортне значення. Але й туристичне значення. Адже уздовж цієї дороги знаходяться чимало привабливих для туристів місць. Так, у Малому Березному знаходиться Свято-Миколаївський греко-католицький монастир отців-василіян, який є один із центрів релігійного туризму на Закарпатті. А у Дубриничах розташована велосадиба, яка є чудовою зупинкою для любителів двоколісного транспорту.
Експерт, туризмознавець Аліса Смирна також звернула увагу на переваги оновлення цієї дороги: "Оновлення автошляхів має вирішальну роль для пожвавлення туризму у регіоні. Коли туристи з Великої Україн), тобто, не із Закарпаття, планують маршрут подорожі, то спочатку вибирають місця, де ще не були, а потім дивляться, як туди добиратися. І якщо дорога погана, то скоріш за все, будуть оминати регіон. Це про авто і мототуристів. Велосипедистам, в принципі, не суттєво. Велику роль відіграють автобусні тури, їх присутність у регіоні, бо це вже більша кількість туристів, а слідом-і заробіток для більшого кола надавачів послуг. Як приклад, можу назвати Ужанську долину. Завдяки новій дорозі зі Львова на Ужок, значно збільшився потік туристів з того боку, не тільки українців, але й поляків, які їдуть через кордон польський і спускаються до нас. Почали їздити великі туроператори, шукають цікавинки по Ужанській долині. Почали на світ Божий помалу знов виходити атракції типу поїздки до діда-Дуба, метеориту Княгиня. Не забуваймо про дерев’яні храми, які є найкращими зразками лемківської архітектури, Чорноголовську Лагуну. До нас у червні завітає вперше велика україномовна група з 50 чоловік на лемківське весілля. Запитів дуже багато, лиш би встигати створювати пропозицію. Ще якби "Укрзалізниця" не підводила. Адже нещодавно відмінили на якийсь час електричку Львів-Сянки, а це улюблене сполучення велосипедистів, які з Сянок їдуть потім Ужанською долиною до нас".
Наразі усі в очікуванні онвлення цього автошляху. Адже осучаснення транспортної інфраструктури – це не лише комфорт для власників авто чи пасажирів громадського транспорту, але й шанс для розвитку гірського регіону.