Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі

В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі

В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі

Світлини з презентації нового позашляховика марки Suzuki опублікували на офіційному аккаунті компанії. "Новий Jimny відправився підкорювати Карпати, а з ним команда журналістів з топових ЗМІ. Гори, смереки та справжній оффроад! Складні умови, тяжкі випробування та цікаві сюжети", — йдеться на сайті. 

ВІДЕО ДНЯ
В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі – 01

Проте такий рекламний хід не сподобався активістам ініціативи Free Svydovets. Про це інформують на сторінці соцмережі Facebook rahivnews. Активісти опублікували реакцію на таку кампанію на своїй сторінці: "SUZUKI Ukraine "після нас хоч потоп"? Хоча яка різниця що!? Задля тест драйву нового авто можна поїздити і по Свидовцю, і по Догясці, гідрологічній пам’ятці! Пам’ятаймо, що бізнес має бути соціально відповідальним не тільки будуючи дитячі майданчики чи сортуючи сміття у офісі!

Реклама
Читайте також:
В одному з міст активісти незвичним способом прибрали парк

Прокоментували цей випадок також інші користувачі соцмереж. "Не уявляю собі голову правління компанії Осаму Судзукі який дозволив би собі в Японії чи в Швейцарії заїхати своїм джипом в гірське озерце пам’ятку природи для того, щоб прорекламувати його можливості", — зазначила в дописі архітектор Рися Фабяк. Відреагували на ситуацію і в місцевому сервісі Rakhiv Problem Map, який збирає звернення щодо проблем (у тому числі й екологічних) в районі. За повідомленням сервісу, до дистриб’ютора Сузукі в Україні направили звернення із проханням обгрунтувати власну позицію. Наразі реакції немає.

Реклама

Нагадаємо, що закарпатські екологи показали, як треба дбати про довкілля.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно