В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі
Світлини з презентації нового позашляховика марки Suzuki опублікували на офіційному аккаунті компанії. "Новий Jimny відправився підкорювати Карпати, а з ним команда журналістів з топових ЗМІ. Гори, смереки та справжній оффроад! Складні умови, тяжкі випробування та цікаві сюжети", — йдеться на сайті.
ВІДЕО ДНЯПроте такий рекламний хід не сподобався активістам ініціативи Free Svydovets. Про це інформують на сторінці соцмережі Facebook rahivnews. Активісти опублікували реакцію на таку кампанію на своїй сторінці: "SUZUKI Ukraine "після нас хоч потоп"? Хоча яка різниця що!? Задля тест драйву нового авто можна поїздити і по Свидовцю, і по Догясці, гідрологічній пам’ятці! Пам’ятаймо, що бізнес має бути соціально відповідальним не тільки будуючи дитячі майданчики чи сортуючи сміття у офісі!
РекламаПрокоментували цей випадок також інші користувачі соцмереж. "Не уявляю собі голову правління компанії Осаму Судзукі який дозволив би собі в Японії чи в Швейцарії заїхати своїм джипом в гірське озерце пам’ятку природи для того, щоб прорекламувати його можливості", — зазначила в дописі архітектор Рися Фабяк. Відреагували на ситуацію і в місцевому сервісі Rakhiv Problem Map, який збирає звернення щодо проблем (у тому числі й екологічних) в районі. За повідомленням сервісу, до дистриб’ютора Сузукі в Україні направили звернення із проханням обгрунтувати власну позицію. Наразі реакції немає.
РекламаНагадаємо, що закарпатські екологи показали, як треба дбати про довкілля.