"Нова пошта" запровадила нововведення у видачі посилок: що важливо знати

Життя  22 квітня 2020 року, 15:14 10130

Біля відділень «Нової пошти» почали працювати адміністратори, які на вулиці обслуговують клієнтів із оплаченими посилками. Відтепер клієнти, які прийшли отримати завчасно оплачену посилку, можуть не заходити у відділення, адміністратор на вулиці сам підійде до них, проведе ідентифікацію та видасть посилку. Також швидко оплатити посилку можна безпосередньо на вулиці за допомогою мобільного додатку «Нової пошти».

Loading...

Читайте також:  Закарпаття отримало від Угорщини гуманітарний вантаж для боротьби з COVID-19

«У зв’язку з посиленими карантинними заходами ми обмежуємо кількість клієнтів, які можуть знаходитися всередині відділення і просимо їх чекати на вулиці. У пікові години можуть створюватися черги, що, звичайно, не подобається нашим клієнтам. Вони хочуть прийти і швидко отримати свою посилку. Для цього ми ввели посаду адміністратора, який буде видавати оплачені посилки клієнтам безпосередньо на вулиці», – говорить Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.

Зараз обслуговують клієнтів на вулиці майже 500 адміністраторів відділень по всій Україні. В залежності від кількості клієнтів цю функцію виконують один або два співробітника. Адміністратори працюють на вулиці при температурі від +10С та при сприятливих погодних умовах. Обслуговування клієнтів на вулиці триває протягом усього робочого дня. В адміністраторів, як і у всіх інших співробітників, є засоби індивідуального захисту — маски, рукавички та антисептик.

При виборі відділень, в яких запроваджували посаду адміністратора, «Нова пошта» керувалася обігом відділення, кількістю працівників у відділенні, а також відсотком відправлень на видачу.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Loading...
Коментарі - 0