Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Робота в офісі: нові правила

Робота в офісі: нові правила

Міністерство охорони здоров’я роз’яснило правила роботи для офісних працівників та їх роботодавців під час карантину. Про це інформують у пресслужба МОЗ. "Працівники офісів знову можуть повернутися на свої робочі місця. Проте, щоб робота в приміщенні була безпечною для здоров’я, потрібно дотримуватися певних протиепідемічних правил", — йдеться у повідомленні.

ВІДЕО ДНЯ
Читайте також:
Запуск громадського транспорту після карантину: МОЗ підготувало рекомендації

Зокрема, власники офісів мають забезпечити приміщення рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками; на вході має бути організоване місце для обробки рук антисептиком; перед входом в офіс потрібно нанести маркування з дистанцією у 1,5 м; приміщення потрібно провітрювати та робити вологе прибирання кожні 2 години, а осіб, які знаходяться в групі ризику, тимчасово відсторонити від роботи.  
Працівникам потрібно проводити температурний скринінг перед початком робочого дня, в приміщенні носити маску, уникати людей із симптомами респіраторних захворювань. Гості та відвідувачі приміщень мають дотримуватися дистанції, носити маску, тощо.

Реклама
Робота в офісі: нові правила  – 01
Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно