У Центрах обслуговування споживачів газу на Закарпатті досі обмежений режим доступу
З огляду на ситуацію, що склалася в області із поширенням короновірусної інфекції, Центри обслуговування споживачів газу працюють у обмеженому режимі. Прийом відвідувачів безпосередньо у приміщенні ЦОК не здійснюється.
ВІДЕО ДНЯ«Лише за останню добу в Ужгороді зафіксовано 9 нових випадків коронавірусної інфекції, а по області їх — 23. Поки така ситуація, то ми змушені обслуговувати відвідувачів, не запускаючи їх до залу. Звернення та документи приймаються, але тільки при вході та з обов’язковим дотриманням усіх вимог. Все це робиться задля безпеки як споживачів, так і наших працівників», – начальник управління клієнтського сервісу АТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
РекламаНаразі у Центрах обслуговування у доступі антисептики, працівники надягають щитки та рукавички. Відвідувачів теж просять надягати маски, а також дотримуватися дистанції у півтора метри.
У «Закарпатгазі» наголошують, що потреба фізично приходити у Центр обслуговування існує далеко не завжди. Багато питань можна вирішувати дистанційно за допомогою онлайн-сервісів. Одним із таких є «Особистий кабінет». У ньому споживач бачить стан рахунку, свої персональні дані, може сформувати та роздрукувати квитанцію, надати показник лічильника, сплатити за спожитий газ онлайн. Також цей сервіс дозволяє подати заявку на виклик майстра чи контролера. Якщо ж «Особистий кабінет» ще не зареєстрований, достатньо лише зателефонувати до Контакт центру за номером 067-01-03-104 та повідомити оператору номер свого особового рахунку, який зазначений на кожній квитанції. Після цього дзвінка – автоматично буде створений «Особистий кабінет», а на мобільний телефон клієнта надійде повідомлення з паролем для входу.
РекламаПриходити ж у ЦОК варто лише тим споживачам, яким потрібно особисто передати пакет документів. З’ясувати деталі можна, зателефонувавши до контакт-центру за номером: 067-01-03-104, – повідомляє пресслужба АТ «Закарпатгаз».