Код «61» і гроші не пройдуть: надано уточнення про оплату карткою у магазинах

Фото: Freepik

Кількість покупців, які розраховуються у магазинах карткою, постійно зростає. Інколи на касі гроші можуть не пройти, зокрема, касир бачить код «61». Пояснюємо, що він означає.

Є безліч причин спрацювання відмови під час оплати карткою. Для швидкого з’ясування причини доцільно знати основні коди відхилення. Ці стандарти однаково діють всюди та не залежать від банку чи типу платіжки. Тобто, ПриватБанк, Ощадбанк та решта показують одну й ту ж інформацію.

При відмові код висвічується на екрані термінала оплати. Це також стосується онлайн-розрахунку та при певних діях у банкоматі.

Читайте також:
Просять це не робити: три причини, через які кожен банк може заблокувати рахунок

Один з кодів, який може показатись, — це код «61». Він показує, що людина перевищила ліміт оплати (або зняття готівки). Йдеться про ліміт, який встановлюється як запобіжник від шахраїв. Зазвичай його застосовують у щоденних покупках.

Наприклад, встановлено ліміт у 10 тисяч, а покупку потрібно здійснити на суму 11 тисяч. Щоб її провести, потрібно заздалегідь підвищити максимальну суму, доступну для розрахунку. Зробити це можна самостійно у мобільному застосунку Приват24, Ощадбанку та інших аналогічних додатків українських банків.

Інколи показується не код, а його позначення. Може висвітлюватись текст: «Card exceeds withdrawal amount limit».

Раніше видання пояснювало про решту можливих причин, які призводять до відхилення в оплаті карткою у магазинах.