Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Кардинальна зміна риторики "М-студіо": від хвальби до критики Балог

Кардинальна зміна риторики "М-студіо": від хвальби до критики Балог

Пройшло вже більше двох тижнів з моменту конфлікту нардепа Віктора Балоги з керівництвом місцевого телеканалу «М-Студіо». На рахунок даної ситуації вже було чимало сказано як у пресі, так і в політичному просторі. Що ж так вивело політика, що він з кулаками накинувся на своїх «підлеглих».

Громадська організація «Закарпатське Вільне Медіа» на замовлення інтернет-видання «PMG.ua» провела власне дослідження інформаційної складової телеканалу. Активісти протягом одного тижня у період з 28 червня по 01 липня (26 червня був офіційним державним вихідним, тому в цей день передача в ефір не виходила) аналізували всі випуски інформаційної передачі «ЧАС», що є головним телевізійним продуктом, який продукує канал.

Читайте також:
Конфлікт Балоги із журналістами: як закарпатські ЗМІ висвітлювали подію

Проаналізувавши сюжети новинної програми за останній тиждень, можна абсолютно впевнено стверджувати: політика телеканалу на сьогоднішній день зазнала кардинальних змін. Можна пригадати ще недавні часи, коли прізвище «Балога» можна було почути чи не в кожному сюжеті. Зачасту доходило до абсурду, коли в інформаційному випуску на 25-30 хвилин не знаходилось сюжета, де б не згадали одного з акціонерів телеканалу.

Зараз же чітко видно зміну пріоритетів та інформаційної політики. По-перше, в новинах набагато частіше почали з’являтися сюжети про Рахівщину та Тячівщину (виборчий округ співвласника телеканалу Василя Петьовки), аніж про Мукачево та Мукачівський район. По-друге, журналісти «М-Студіо» почали жваво брати коментарі від опонентів міського голови. Так, у недільному підсумковому випуску «СІМ ДНІВ» (який був узагальненням всього інформаційного тижня і тому не брався до уваги при аналізі) було показано коментар депутата Мукачівської міської ради від партії «Відродження» (що входить до сфери впливу нардепа Михайла Ланьо) Олега Казибріда. Окрім того, було зафіксовано регулярні появи в ефірах представників інших політичних сил, що може свідчити про спробу збалансованої подачі інформації.

Читайте також:
Балога VS "М-студіо": що ж відбулось насправді?

Якщо ж перейти до більш детального аналізу, у кожному випуску новин минулого тижня (дані моніторингу з 28 червня по 01 липня) батько міського голови, якщо і згадувався, то лише у негативному світлі і порахувати, скільки разів його прізвище фігурувало там, знову ж таки, можна на пальцях однієї руки. Що ж на рахунок інституцій? Цей тиждень можна назвати повністю провальним для Мукачівського міськвиконкому за версією телеканалу, тому що за весь час позитивно цей орган державної влади прозвучав лише у сюжеті з перевиконанням бюджету за перший квартал, а згадувався, як мінімум, кожен день (навіть цю новину важко назвати позитивною, погодьтеся, перевиконання бюджету схоже більш на нейтральну вість все-таки, чи не так?). Хотілося б виділити окремо мукачівського міського голову Андрія Балогу, який також за цей час з’являвся в сюжетах вельми рідко й до того ж піддався в якомусь роді троллінгу з боку журналістів регіонального телеканалу, відмовившись від дачі коментарів на рахунок бійки на телеканалі. Зрозуміло, що Андрій Вікторович проти батька не піде, але і виправдовувати якось його дії було би нонсенсом з боку мера. Чи йде пропаганда інших політиків Закарпатської області на «М-Студіо»? В цей період прізвище «Петьовка» пролунало лише в похвальному, позитивному контексті. Губернатор області – Геннадій Москаль – наряду з облдержадміністрацією також висвітлювався лише зі знаком «+».

Читайте також:
Директор ТРК "М-студіо" зробив резонансну заяву і назвав слова Балоги "неправдивими"

Наразі поки що потрібно говорити й про іншу сторону медалі, з якою керівництву потрібно розібратись. Мова про закритість каналу, консервативність та незрозумілі проблеми з його інтернет-простором. Близько місяця не працює «YouTube» канал, вже досить довгий час закритий офіційний сайт, сторінка у соцмережі «Facebook» не оновлюється вже давно, повтори передач знайти ніде неможливо.Теперішні перетурбації, пов’язані з телекомпанією, змушують задуматися щодо її перспективи і що ж далі з цього вийде – таємниця, розгадку якої ми дізнаємось лише у майбутньому.