Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні почали по-новому нараховувати лікарняні

1 жовтня набув чинності новий порядок нарахування листків непрацездатності по вагітності та пологах, на поховання та деякі виплати потерпілим на виробництві.

Про це повідомили у прес-службі Фонду соціального страхування України.

"Зміни направлені та посилення соціального захисту працевлаштованих у частині пришвидшення термінів отримання ними матеріального забезпечення та оптимізацію та спрощення для роботодавців взаємодії з Фондом, мінімізацію перевірок і заміну санкцій на попередній контроль", – йдеться у повідомленні.

Нововведення стосуються системи попереднього контролю правильності нарахування виплат. Таким чином, робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат.

Читайте також:
Набули чинності нові правила паркування: що змінилося та які штрафи тепер

"Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів ФССУ під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків", – зазначили у фонді.

Також впроваджено нову форму заяви-розрахунку, яка об’єднує документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

До нового документу також додано відомості щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повної інформації щодо листка непрацездатності тощо. 

"Також передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії (рішення уповноваженого). Подача звіту Ф4-ФСС з ТВП в електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису доступна також для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам", – додали у відомстві.

Раніше повідомлялось, що звичайні паперові "права" водія, страховку та інші документи пропонують замінити на електронні.