Споживач має написати заяву: Нафтогаз оприлюднив важливе роз’яснення

Економіка  24 вересня 2022 року, 08:26 181884

Газопостачальна компанія Нафтогаз України відповіла на питання, яке хвилює мільйони українців. Йдеться про те, чому не можна перерахувати гроші з рахунку однієї газопостачальної компанії на рахунок іншої.

Українці зазначають, що це було б набагато зручніше, аніж та схема, яка діє зараз. Тим паче, що 12 мільйонів громадян України зараз отримують рахунки саме від Нафтогазу, адже попередні постачальники блакитного палива не змоги виконати свої контракти.

Читайте також:  Споживачі отримують платіжки з нулями: Нафтогаз звернувся до українців через нову проблему

У Нафтогазі пояснили, що наразі механізму щодо автоматичного переведення коштів між компаніями не існує. Тому, якщо споживач має переплату у минулого постачальника газу, то необхнідно особисто звернутись до попередньої газопостачальної компанії. Іншого варіанту поки нема.

Однак звернення має бути не усне, а письмове. Тобто споживач має написати заяву.

У такому разі попередній постачальник газу має надати детальну інформацію щодо процесу повернення коштів. Крім того, він має надати перелік усіх необхіних документів споживачу. 

Підписуйтесь на наш Viber.

Нагадаємо, нещодавно Нафтогаз розповів про передачу показників лічильника по-новому.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 9
Лідія 03.10.2022, 19:22
Коментар очікує модерацію
Володимир 25.09.2022, 23:08
Коментар очікує модерацію
Олена 25.09.2022, 19:38
Два місяці назад віднесла всі необхідні документи, написала заяву про повернення переплачених коштів - отримала письмову відповідь, суть якої - на повернення грошей очікувати не варто: форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили). Це в Києві.
Ірина 25.09.2022, 15:25
А чому заборгованість можна було перевести в іншу компанію а переплату- то вже ніііііі..... іди по всіх інстанціях і жебрак повернення своїх коштів. Це просто знущання з користувачів які є заложниками ваших послуг !!!!! ГАНЬБА by
Микола 25.09.2022, 10:29
А навіщо ми утримуємо Верховну Раду та Кабмін? Вони й мають негайно прийняти відповідний Закон або Постанову про перерахування коштів з однієї компанії до іншої.
Наталія 24.09.2022, 22:59
Скільки можна дурити людей? Як придумати таку хрінь з переводом до іншої компанії , то можна, а перевести гроші на інші рахунки , то не можна. Бігай ,в воєнний час, збирай справки , і доказуй ,що це твої гроші пішли не туди куди треба. Все для людей.
Каражова Вікторія Михайлівна 24.09.2022, 22:05
Споживач має, споживач має,а ви муділи що маєте,лише бабло собі в кишені класти?!все повісили на споживача!!!работніки хирові!!!
Pedro Zurita 24.09.2022, 18:37
Идите на *yй, аферисты! Деньги брали молча, спёрли их молча, перевели потребителей на другого поставщика задним числом молча. А как вернуть деньги - пишите, просите, а мы подумаем
Олег 24.09.2022, 18:08
3 липня надіслав відповідну заяву про повернення коштів зі всіма документами. До сьогодні ні повернення, ні адекватної реакції!!!