Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Споживач має написати заяву: Нафтогаз оприлюднив важливе роз’яснення

Споживач має написати заяву: Нафтогаз оприлюднив важливе роз’яснення

Газопостачальна компанія Нафтогаз України відповіла на питання, яке хвилює мільйони українців. Йдеться про те, чому не можна перерахувати гроші з рахунку однієї газопостачальної компанії на рахунок іншої.

ВІДЕО ДНЯ

Українці зазначають, що це було б набагато зручніше, аніж та схема, яка діє зараз. Тим паче, що 12 мільйонів громадян України зараз отримують рахунки саме від Нафтогазу, адже попередні постачальники блакитного палива не змоги виконати свої контракти.

Читайте також:
Споживачі отримують платіжки з нулями: Нафтогаз звернувся до українців через нову проблему
Реклама

У Нафтогазі пояснили, що наразі механізму щодо автоматичного переведення коштів між компаніями не існує. Тому, якщо споживач має переплату у минулого постачальника газу, то необхнідно особисто звернутись до попередньої газопостачальної компанії. Іншого варіанту поки нема.

Однак звернення має бути не усне, а письмове. Тобто споживач має написати заяву.

Реклама

У такому разі попередній постачальник газу має надати детальну інформацію щодо процесу повернення коштів. Крім того, він має надати перелік усіх необхіних документів споживачу. 

Підписуйтесь на наш Viber.

Нагадаємо, нещодавно Нафтогаз розповів про передачу показників лічильника по-новому.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно