Відбулися зміни: Нафтогаз роз’яснив, як тепер передавати показники лічильника
Газопостачальна компанія Нафтогаз України роз’яснила для нових клієнтів, як передавати показники лічильника за газ. Річ у тім, що минулого місяця абоненти "Харківгазу" та "Дніпрогазу" перейшли на сервіси Нафтогазу. Відповідно, у деяких нових клієнтів виникають труднощі при передачі показників.
ВІДЕО ДНЯДнями один зі споживачів поставив питання, чому в нього в особистому кабінеті не відображаються показники, як це було в оператора ГРМ. Він просив роз’яснити цю ситуацію на широкий загал, мовляв, це не є таємницею.
РекламаНафтогаз України на це відповіли, що нові клієнти мають передати показники лічильника саме до них.
"Але принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився. Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують об’єми та передають їх нам. Після чого постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Саме тому показники лічильника не відображаються на наших сервісах, а зберігаються у місцевому облгазі", – так роз’яснила ситуацію газопостачальна компанія.
РекламаСкріншот відповіді ГК "Нафтогаз України"
Споживачі у коментарях також нарікають, що сервіси їхніх вже колишніх компаній не працюють, а в колцентрі рекомендують всі питання з’ясовувати з ГК Нафтогаз України.