Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 308 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 16 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 100+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Споживачам не слід панікувати: Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення

Споживачам не слід панікувати: Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення

Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.

ВІДЕО ДНЯ

Такі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.

Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.

Реклама
Читайте також:
Споживачі масово скаржаться: Нафтогаз відреагував на звернення українців

Але бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.

Реклама

Надіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту [email protected].

Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.

Споживачам не слід панікувати: Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення – 01
Реклама

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно