Споживачам не слід панікувати: Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення

Економіка  25 березня 2023 року, 08:27 77538

Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.

Такі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.

Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.

Читайте також:  Споживачі масово скаржаться: Нафтогаз відреагував на звернення українців

Але бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.

Надіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту [email protected].

Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.

Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0