Споживачам не слід панікувати: Нафтогаз оприлюднив важливе пояснення
Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.
ВІДЕО ДНЯТакі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.
Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.
РекламаАле бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.
РекламаНадіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту [email protected].
Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.
РекламаПідписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.
Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію.