Мають бути докази: українцям нагадали про чеки в супермаркеті
Майже кожен з вас стикався з ситуацією, коли приходиш додому з продуктами, а там невідповідність у ціні чи зіпсований товар. Що робити у таких випадках та як відстояти свої права — далі у публікації.
Всім відомо, що людині властиво помилятися, однак не всі здатні визнати свою помилку. Покупець на касі може стикнутися з агресією та байдужістю касира, на що впливає чимало факторів.
ВІДЕО ДНЯЗокрема, людина на касі може бути втомленою, отримати негативну звістку від родичів чи догану від керівництва. Однак це не означає, що ви, як звичайний покупець, маєте приймати на себе удар.
РекламаУ випадку, коли касир виявляє до вас неповагу, не хоче вирішувати ситуацію з невідповідністю ціни, то краще відразу звертатися до керівництва.
Однак, що роботи, коли ви не вирішили спірні питання на місці, а тільки вдома побачили, що вас надурили?
РекламаЯкщо у пакеті з продуктами є чек, то ви можете спокійно повертатися з ним та вказати на проблему (невідповідність ціни, зіпсований чи прострочений товар). Вам повинні компенсувати вартість продукту чи замінити його на свіжий.
Особливо неприємною є ситуація, коли касир випадково пробиває двічі один і той самий товар, адже без чеку вам гроші просто не повернуть.
Якщо ви не забрали свій чек разом із продуктами, то повернути їх чи обміняти буде неможливо, адже потрібні докази того, що саме тут і в цій годині ви купили товар. Однак ви можете залишити негативний відгук у книзі скарг та пропозицій, а також на сайті (якщо такий є).
РекламаМагазин зобов’язаний слідкувати за своєчасною викладкою товарів, зміною цінників та загальною атмосферою. Якщо цього немає, то покупець має право висловити своє невдоволення.
Раніше видання розповідало, як не попастись на обман у супермаркетах.