Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 314 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 16 200+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 200+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 400+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Мають бути докази: українцям нагадали про чеки в супермаркеті

Мають бути докази: українцям нагадали про чеки в супермаркеті

Майже кожен з вас стикався з ситуацією, коли приходиш додому з продуктами, а там невідповідність у ціні чи зіпсований товар. Що робити у таких випадках та як відстояти свої права — далі у публікації.

Всім відомо, що людині властиво помилятися, однак не всі здатні визнати свою помилку. Покупець на касі може стикнутися з агресією та байдужістю касира, на що впливає чимало факторів.

ВІДЕО ДНЯ

Зокрема, людина на касі може бути втомленою, отримати негативну звістку від родичів чи догану від керівництва. Однак це не означає, що ви, як звичайний покупець, маєте приймати на себе удар.

Читайте також:
Зверніть на це увагу: що не мають права робити продавці у супермаркетах
Реклама

У випадку, коли касир виявляє до вас неповагу, не хоче вирішувати ситуацію з невідповідністю ціни, то краще відразу звертатися до керівництва.

Однак, що роботи, коли ви не вирішили спірні питання на місці, а тільки вдома побачили, що вас надурили?

Реклама

Якщо у пакеті з продуктами є чек, то ви можете спокійно повертатися з ним та вказати на проблему (невідповідність ціни, зіпсований чи прострочений товар). Вам повинні компенсувати вартість продукту чи замінити його на свіжий.

Особливо неприємною є ситуація, коли касир випадково пробиває двічі один і той самий товар, адже без чеку вам гроші просто не повернуть.

Якщо ви не забрали свій чек разом із продуктами, то повернути їх чи обміняти буде неможливо, адже потрібні докази того, що саме тут і в цій годині ви купили товар. Однак ви можете залишити негативний відгук у книзі скарг та пропозицій, а також на сайті (якщо такий є).

Реклама

Магазин зобов’язаний слідкувати за своєчасною викладкою товарів, зміною цінників та загальною атмосферою. Якщо цього немає, то покупець має право висловити своє невдоволення.

Раніше видання розповідало, як не попастись на обман у супермаркетах.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно