Більше не можна із 7 травня з 00:00: із середи з опівночі вводять зміни

Про чергові зміни для абонентів оголосив мобільний оператор Lifecell (Лайфселл). Із 7 травня для частини абонентів більше не можна користуватись однією з послуг.
Зміни для абонентів Lifecell почнуть діяти із середи з 00:00. З цього моменту відома послуга «Закріплений номер» стає недоступною для тих, хто використовує один із тарифних планів з назвою «Лайфсет» та позначками S, M, L або XL.
ВІДЕО ДНЯПри цьому на момент перенесення номера на поточну SIM-картку за відповідним діючим номером обслуговування знаходяться на умовах вказаних вище тарифів.
Доцільно пояснити, що таке «Закріплений номер»? Це послуга, яка дає змогу використовувати відразу два мобільні номери з однієї SIM-картки. Перенесення якраз другого номеру можливе від іншого оператора. При цьому тариф для обох номерів залишається однаковим.
Також на офіційному сайті компанії є доповнення. Це правило також стосується людей, які вже мали номер Лайфселл з тарифом «Смарт сім’я» і вирішили перенести інший номер на ту саму SIM-картку. Якщо вони не були тими, хто створив сімейну групу в цьому тарифі (тобто приєдналися до чужої групи, а не створили свою), то на них поширюються обмеження. І так само воно починається 7 травня з 00:00 години.
РекламаВажливе уточнення від Лайфселл
Користуватися закріпленим номером можна за наступним алгоритмом. Потрібно вручну визначати основний та додатковий номер.
Якщо ви хочете дзвонити або писати SMS не зі свого основного номера, а з іншого номера, який прив’язаний до вашої SIM-картки, то перед номером потрібно додати 878. Тоді людина, якій ви дзвоните або пишете, побачить той прив’язаний номер, а не ваш основний.
А якщо вам телефонують, і номер починається з 878, це значить, що хтось дзвонить саме на ваш закріплений (додатковий) номер.
РекламаНижче на зображенні подано вартість послуги, вона опублікована на сайті Lifecell.

Раніше видання інформувало про закриття деяких тарифів мобільного оператора та переведення на нові.