Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 332 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 12 100+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2 280+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Українців попередили: при купівлі цих авто доведеться доплатити

Українців попередили: при купівлі цих авто доведеться доплатити
Читайте PMG.ua частіше у Google.
Додайте нас до своїх пріоритетних джерел
Додати

Міністерство економіки склало перелік легковиків, які підпадають під транспортний податок у 2026 році.

Автолюбителям доведеться розщедритися при купівлі іномарок преміального класу. Збором «на розкіш» цьогоріч оподатковуватимуться понад 20 марок автомобілів, повідомляє Укравтопром.

ВІДЕО ДНЯ

До укладеного Мінекономіки переліку потрапили легковики Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Mercedes, Ineos, Land Rover, Lexus, Lamborghini, Maserati, Porsche, Rolls-Royce. Транспортний податок становитиме 25 тисяч грн.

Реклама

У порівнянні з 2025 роком у список увійшли Tesla Model S Plaid, Model X LR (до року випуску) та Tesla Roadster (до 5 років), а також Toyota Sequoia та Toyota Tundra (2-3 роки) і Volvo XC90 (до року). Фізичні особи мають сплатити податок упродовж 60 днів після отримання повідомлення, а юрособи — авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

Об’єктом оподаткування стають автомобілі, які підпадають під два критерії. По-перше, з року їхнього випуску минуло не більше п’яти років (включно). По-друге, їхня вартість склала 375 мінімальних зарплат, тобто не менше 3,24 млн грн із хвостиком із 1 січня.

До слова, після ДТП водії почали отримувати в середньому 45 тисяч грн.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно