Економіка   • 1 серпня 2018 року, 08:308006

Нова зручність: продукти харчування, не виходячи з дому, – вже на Закарпатті

Ми звикли через інтернет купувати різне: квитки на літак чи потяг, електротехніку, будівельні матеріали і т.д. Але для українців і, зокрема, закарпатців, ще й досі незвичною справою є онлайн-замовлення продуктів харчування. Багатьом нашим співвітчизникам й досі здається, що легше піти в супермаркет, витратити власний час, щоб купити молоко, ковбасу, хліб, овочі чи будь-які інші продукти.

Та сучасний надшвидкий ритм життя у містах диктує свої умови та кидає нові виклики, з якими добре справляються наші європейські сусіди. Так, у багатьох великих європейських продуктових мережах, як-от Tesco, Auchan чи Carrefour вже давно працює послуга доставки онлайн продуктів до дому чи до місця роботи. Ця послуга є зручною для багатьох категорій населення. Як от пані Ганна, жителька угорського Мішкольца. Вона – молода мама, якій важливо постійно бути біля своєї новонародженої дитини. Постійний догляд за чадом не дає їй можливості вийти в місто у супермаркет, щоб придбати підгузники чи різноманітну продукцію дитячого харчування. Та й самій хочеться скуштувати щось смачненьке. Тому вона, зареєструвавшись на сайті однієї з мереж супермаркетів, активно користується послугою онлайн-доставки продуктів. Адже ця послуга дає можливість і зекономити власний час, і гаманець, і дитина завжди буде під доглядом матері. А кур’єр вчасно доставить товари до неї додому. А сама послуга ще й дасть можливість заощадити.

Як і для неї, так і для багатьох європейців, онлайн-замовлення продуктів стає звичною справою. Ним користуються чи не усі категорії населення Європи. А показники онлайн-продажів з кожним роком зростають у геометричній прогресії. Головна перевага цієї послуги полягає у тому, що кур’єр зробить все за них, і вчасно доставить свіжі продукти до місця призначення.

Статистика свідчить, що кількість європейців, які користувались послугами онлайн-замовлення і доставки продуктів, досягла позначку у 60 мільйонів осіб. При цьому Велика Британія, Німеччина, Франція і Нідерланди займають рекордну частку – 76% у доставці продуктів харчування.

Україна теж активно слідкує за процесами і бере найкраще з досвіду європейських країн. Розуміючи важливість доставки продуктів, великі мережі активно розвивають онлайн-торгівлю. Звісно, у нашій країні інтернет-торгівля ще не досягла такого рівня як у Європі, але є хороші перспективи. Адже для багатьох категорій населення ця послуга є дуже актуальною.

У Мукачеві та Ужгороді першими, хто запровадив послугу онлайн-доставки продуктів, є міні-маркет “Кошик 24”. Власники закладу першими зрозуміли, що за цією послугою велике майбутнє.

Робота онлайн-магазину “Кошик 24.com.ua” не відрізняється від практики європейських колег. Як і за кордоном, клієнт заходить на сайт онлайн-маркету, реєструється і робить своє замовлення. Як тільки він визначився із тим, що замовити, справа вже за малим. Замовлення підбирають до 20-30 хвилин. Як тільки продуктовий кошик сформували, клієнту зателефонує менеджер для узгодження усіх важливих деталей. А кур’єр швидко доставить продукти до місця призначення.

Використовуючи Інтернет для купівлі харчів, не потрібно кудись їхати, витрачати бензин (якщо пересуватися автомобілем), стояти в черзі і тягти важкі сумки — Ви економите свій час і сили. А також отримуєте можливість не виходити з дому, щоб придбати харчі. Це зручно для усіх категорій населення. Адже головна перевага – це економія часу. Особливо у вихідні, щоб не витрачати свій час на похід на ринок чи супермаркет. У спеку або ж дощ чи в холодну зимову погоду Ви спокійно без жодних перешкод чи незручностей можете зайти на сайт та легко зробити замовлення. До того ж пошук необхідного вам товару в інтернет-магазині куди простіший – не потрібно блукати рядами, переглядаючи полиці. Варто просто ввести назву товару або зайти в потрібну категорію.

Кур’єрська доставка продуктів дозволяє Вам також здійснювати благодійні вчинки. Наприклад, як же буде приємно вашим батькам отримати повний пакунок продуктів безкоштовно за ваш рахунок та ще й з кур’єрською доставкою під поріг будинку чи квартири (до речі, кур’єр виносить продукти на поверх до дверей).

Представники міні-маркету зауважили, що зручність цієї послуги полягає у тому, що Ви економите не лише свій час на похід за покупками, але й свій власний гаманець. Адже якщо клієнт замовляє товарів на суму більше 400 гривень, то доставка є безкоштовною. Та й при меншій сумі замовлення доставка коштуватиме невелику суму.

За словами представників “Кошик 24”, закарпатці не надто відрізняються від європейців у виборі товарів.  Адже наразі чи не найактивніше використовують цю послугу саме молоді мами, які не мають часу на закупки. Але при цьому вони завжди стараються, щоб свою дитину забезпечити необхідним харчуванням.

Тенденції, які розвиваються за кордоном, вже близькі нам. І впевнено завойовують український ринок. І кожен з нас, цінуючи свій власний час і свій власний гаманець, також може скористатись такими послугами, не виходячи з власного дому, проводячи час з рідними, чи на робочому місці, не витрачаючи зайвий час на похід у магазин.

І в Україні люди, які слідкують за прогресом, розуміють, що доставка продуктів додому – це, в першу чергу, зручність, економія часу і коштів. І, відповідно, розвиток.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Новини партнерів
PMG.ua