Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 314 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 16 200+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 200+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 400+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Машини стояли у гаражі до весни: чому в СРСР боялися їздити на авто взимку

Машини стояли у гаражі до весни: чому в СРСР боялися їздити на авто взимку

Машини стояли у гаражі до весни: чому в СРСР боялися їздити на авто взимку

У Радянському Союзі автомобілі були справжньою розкішшю, тому їх дуже берегли. У ті часи купити машину могли далеко не всі.

Здебільшого на авто їздили посадовці, а звичайні люди роками збирали гроші, аби придбати автівку. Та навіть ті, у кого за часів СРСР була машина, старались зайвий раз взимку не їздити на авто. У зимовий період машини зазвичай просто стояли у гаражі. Чому так відбувалось? Зараз розповімо.

ВІДЕО ДНЯ

Справа в тому, що зимова експлуатація вимагала чималих зусиль. Найбільшою проблемою була вартість машини та її ремонту. Тому автолюбителі дуже берегли свої авто, особливо у зимовий сезон, коли ймовірність скоїти ДТП на слизькій чи засніженій дорозі велика. Тому багато радянських водії старалися не ризикувати і зайвий раз не їздити взимку.

Ще однією причиною була відсутність на ринку якісних зимових шин. А всесезонні шини були край неефективними на засніжених дорогах Тому часто авто буксували навіть на невеликих підйомах, чим створювали небезпечні ситуації на дорогах.

Реклама
Читайте також:
Їздила тільки еліта: які машини забороняли продавати громадянам в СРСР

Також мінусові температури створювали складнощі для двигунів і тому радянським водіям доводилось вигадувати різноманітні лайфхаки, аби завести автомобіль. Наприклад, у масло додавали бензин або ж прогрівали двигун окропом. Крім того, взимку швидко розряджались акумулятори. Карбюраторні двигуни за часів СРСР часто не заводились із першого разу.

Реклама

Через погану якість металу і відсутність необхідного антикорозійного захисту машини в Радянському Союзі доволі швидко іржавіли. А сіль, якою в той час взимку посипали автошляхи, тільки прискорювала цей процес. Тому багато людей зайвий раз взимку на авто старались не їздити.

Тому зимова експлуатація автомобіля в Радянському Союзі була ще тим випробуванням. Враховуючи економічні, технічні та погодні фактори, поїздки були надто затратними і ризикованими. У холодну пору більшість власників авто користувались громадським транспортом. А з настанням весни знову сідали за кермо. Найчастіше за часів СРСР автомобілем користувались влітку, аби їздити на природу, на дачу чи в гості.

Нагадаємо, із 4 лютого для водіїв запровадять нововведення.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно