В Укрзалізниці повідомили про відновлення декількох функцій

Мова йде про застосунок УЗ, де вже доступні деякі послуги для подорожуючих.
Про це повідомили 30 березня на офіційній сторінці Укрзалізниці у Фейсбук. Відомо, що 23 березня вони зазнали масштабної кібератаки, у зв’язку з чим було порушено функціонування автоматичних систем. Через це люди не могли забронювати квитки онлайн, були недоступні всі послуги через додаток.
ВІДЕО ДНЯВже 28 березня сталися нові технічні збої у роботі сайту та за стосунку. Укрзалізниця відкрила більше кас для продажу квитків офлайн та залучила до роботи багатьох працівників.
Так, за інформацією УЗ, 30 березня вже можна оформлювати квитки з пільгами для людей з інвалідністю, а також користуватися онлайн-табло всіх ключових вокзалів. Верифікація з «Дія.Підпис», моніторингу з автовикупом, пільги для студентів та інший функціонал ще у роботі.
Зокрема в Укрзалізниці повідомляють, що якщо квиток був придбаний до кібератаки (до 22 березня) у внутрішньому сполученні і якщо на пошті і у папці «спам» немає квитка у форматі PDF, треба підійти з квитанцією про оплату та документом, що посвідчує вашу особу до начальника поїзда (старшого стюарда). У такому випадку вас заберуть на борт та індентифікують дані вашого квитка завдяки квитанції про оплату та документом що посвідчує особу з реєстром довідки у начальника поїзда та нададуть місце яке ви придбали.
РекламаТимчасово на період відсутності роботи онлайн сервісів, актуальний розклад руху приміських поїздів можна дізнатись звернувшись фізично на вокзал до довідкових бюро, інформаційних стійок, стендів з розкладом відправлення поїздів, або зателефонувати на 0-800-503-111 (можуть бути черги на лінії).
Нагадуємо, яку компенсацію можуть отримати пасажири за незручності під час збоїв в Укрзалізниці.