Виборчий феномен: Балога та Бушко витратили на вибори більше грошей, ніж заробили

Життя  9 жовтня 2012 року, 10:47 1414
Кандидат від партії Єдиний Центр на виноградівському, 73 окрузі Іван Балога уже витратив на свою виборчу кампанію 796 тисяч доларів. Левова частина суми – 735 тисяч – пішли на благодійність, 49 тисяч – на організацію заходів, 10 тисяч – на поліграфічну продукцію, 2 тисячі – на приймальні. Такі дані оприлюднила за результатами свого проміжкового спостереження за округом Громадянська мережа ОПОРА. Головний на окрузі конкурент Балоги, висуванець Партії регіонів Іван Бушко витратився на кампанію у 604 002 долари. З них 540 тисяч пішло на благодійність, 30 тисяч – на рекламні щити, 10 тисяч – на поліграфію, 4 тисячі на агітаційні намети, 2 долари – на приймальні. «Кандидування в окрузі двох високопосадовців дещо згладжує використання адміністративного ресурсу і переводить протистояння у фінансову площину. Слід зазначити, що округ досить конфліктний і вже відзначився порушенням кримінальної справи проти кандидата Михайла Лакатоша, та звільненням з роботи іншого, заступника мера м. Берегово Габора Кінча», – констатують спостерігачі ОПОРИ. Також спостерігачі відзначають: «Кандидат (Іван Балога) розпочав свою кампанію задовго до старту, здійснюючи офіційні візити в округ як Голова Закарпатської обласної ради, а також, активно займаючись благодійною діяльністю (як правило, подарунки виборцям). Наразі кандидат проводить активну кампанію у медіа, а також особисті зустрічі з виборцями. Біл-бордової кампанії не веде. У серпні призупинив подарункову кампанію. Активно використовує непрямий підкуп виборців спонсоруючи масові заходи типу Днів села, турнірів, дарує кошти церквам тощо. Опоненти (Іван Бушко) звинувачують кандидата у підготовці масового підкупу, про що подали заяву до правоохоронних органів, в якій вказали прізвища агітаторів Івана Балоги, які «збирали паспортні дані для можливого підкупу». Про Івана Бушка спостерігачі відмітили таке: «З квітня 2010 заступник Голови Закарпатської ОДА. З керівництва Партії регіонів найбільш жорстко критикує братів Балог та «Єдиний Центр». Кандидат веде агресивну передвиборчу кампанію зі значним застосуванням як коштів, так і адмінресурсу. З серпня масово розміщує біл-борди на території округу. Веде активну медіа-кампанію, зокрема з використанням підконтрольних комунальних ЗМІ. Заохочує виборців підтримати кандидата через подарунки, в тому числі оргтехніку, виступає спонсором Днів села, спортивних та мистецьких заходів, жертвує гроші на церкви». «В окрузі №73 обоє найбільш активних кандидати: Іван Балога («Єдиний центр») та Іван Бушко (ПРУ), – вже витратили на кампанію у 2-3 рази більше, ніж заробили за протягом попереднього року», – констатували в ОПОРІ. Інф. Бюро «Аналітик-Контент»
Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Loading...
Коментарі - 0