Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ужгородський чиновник розповів, які перші кроки будуть зроблені для звільнення міста від реклами

Ужгородський чиновник розповів, які перші кроки будуть зроблені для звільнення міста від реклами

Ужгородський чиновник розповів, які перші кроки будуть зроблені для звільнення міста від реклами

В Ужгородському прес-клубі відбулася прес-конференція, головною темою якої стане ситуація із зовнішньою рекламою у місті. Із журналістами зустрілися Іштван Цап, перший заступник міського голови Ужгорода та Андрій Пілюгін, голова ГО "Асоціація зовнішньої реклами м.Ужгород".

ВІДЕО ДНЯ

Як зауважив Іштван Цап, засилля зовнішньої реклами – тема не нова. «Цій проблемі десяти років не надавали належної уваги, відтак вона перетворилася у складний клубок проблем, - каже Іштван Цап. – Насамперед, це стосується центральної історичної частини міста, яку треба звільняти від великогабаритної реклами. У першу чергу від білбордів, серед яких є десятки незаконно встановлених, термін дії яких вже давно вийшов. Ці проблеми ми намагаємося вирішити шляхом плідної комунікації з представниками рекламних кампаній, а не через владні важелі. Але є компанії (немісцеві), з якими нам іноді нам важко зв’язатися. Яскравий приклад: на перехресті вул. Анкудінова і транспортного виїзду вже тиждень в аварійному стані перебуває рекламний щит, яка б навела лад. За безпеку відповідаємо ми, але лагодити щит повинна компанія, якій цей щит приносить прибуток. Так була вибудувана комунікація за останні роки, що доводиться знову налагоджувати контакти».

За словами Іштвана Цапа, перші кроки, які міська влада намагається зробити на шляху наведення порядку, - не епізодичні. «Це один з елементів комплексного підходу, ми намагаємося закласти нової урбаністичної політики і наведення ладу у сфері зовнішньої реклами», - зазначив посадовець.

Реклама

Іштван Цап також розповів, що цього тижня проведено у ході перевірки близько 200 самовільно встановлених рекламоносіїв (переважно встановлені на фасадах будівель, огорожах, пішохідних переходах. Не йдеться про білборди). Попереджено власників та виписано 17 приписів з терміном виконання 2-3 дні для усунення недоліків. «Далі - складаємо адмінпротоколи і будемо штрафувати, - попередив Іштван Цап. - Якщо ми доходимо до крайнього заходу - буде демонтаж. Але він вимагає вкладання досить серйозних коштів, якщо гіпотетично уявити, що власники конструкцій не реагуватимуть. Міському бюджету це обійдеться у сотні тисяч гривень, тому я, користуючись нагодою, звертаюся до власників незаконних рекламних конструкцій, щоб вони їх узаконили їх. Якщо нема можливості і бажання, то демонтувати власними силами і не обтяжувати своїми діями міський бюджет». «Ми  намагаємося закласти основи майбутньої стратегії розвитку міста, не як промислового центру, а як туристичного, культурного, історичного міста. Одним з елементів цього є наведення порядку із зовнішньою рекламою»,- додав посадовець.

Андрій Пілюгін, голова ГО "Асоціація зовнішньої реклами м.Ужгород" розповів, що Асоціація об’єднує 11 операторів операторі зовнішньої реклами (три чверті рекламоносіїв належать членам організації).  «Протягом декількох років іде мова про впорядкування зовнішньої реклами і нарешті ми доходимо певної згоди з представниками міської влади. Наша організація, зокрема, як і всі ужгородці хотіла б, щоб наше місто було найгарнішим. Тому ми маємо, якщо треба, ліквідувати або зрізати деякі об’єкти, йдеться про центральну частину нашого міста. На площі Народній домовилися, що ми їх ліквідуємо. Мова йде тільки про ті об’єкти, які належать членам нашої громадської організації. Щодо інших об’єктів, які находяться в історичній частині міста, з власниками треба досягти консенсусу. Повністю ліквідувати зовнішню рекламу неможливо, бо це бізнес, він має право на існування. Зрештою, доходи у міський бюджет від зовнішньої реклами становлять 1,5 млн. грн. щорічно. Відмовлятися від цих грошей не варто», - зазначив Андрій Пілюгін.

Реклама

Він також нагадав, що на рекламних площинах розміщується і соціальна реклама. За 2015 рік  реалізовано кілька цікавих соціальних проектів.

«Консенсус вже досягнутий із представниками міської влади і ми дійдемо до того, що місто буде впорядковане. Є велике прохання від нашої ГО: просимо ввести мораторій на розміщення зовнішньої реклами років на два. Щоб розібралися із старими проблемами, впорядкували і зрозуміти, чи варто розміщувати нові конструкції», - додав Андрій Пілюгін.   

Проблема звільнити місто від нелегальних конструкцій - велика, кажуть доповідачі. Це доволі обтяжлива фінансова процедура. Звільнити центр міста від легальної зовнішньої реклами – ще складніше. Адже на абсолютну більшість з них були продовжені дозволи до 2019 року. Проте міська влада обіцяє шукати оптимальні шляхи виходу із ситуації.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно