Про переваги у створеннi об’єднань співвласників багатоквартирних будинків
Про переваги у створеннi об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) розповiв заступник начальника управління міського господарства Володимир Концевенко. - Пане Володимире, розкажiть будь ласка, скiльки часу займає процес створення ОСББ i скiльки це коштує?
ВІДЕО ДНЯ- Об'єднання співвласників багатоквартирних будинків - це господарська організація, форма об'єднання власників житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку для спільного управління комплексом нерухомого майна, володіння, користування і в установлених законодавством межах розпорядження спільним неподільним майном.
Реєстрацiя триває протягом тижня-двох. При міськвиконкомі працює реєстратор, який усе це робить безкоштовно. Витрати - на власну печатку, на послуги нотарiуса i на ксерокопiї документiв. Насправдi зареєструвати ОСББ нескладно. Для реєстрації необхідно надати в управління міського господарства (кабінет № 81 а/б Ратуша по вул. Пушкіна, 2):
Реклама1. Реєстраційну картку, яка одночасно є заявою про державну реєстрацію об'єднання.
2. Протокол установчих зборів, на яких було прийнято рішення про створення та затвердження його статуту.
Реклама3. Два примірники оригіналу і п'ять копій статуту об'єднання, оформленні згідно з вимогами законодавства.
4. Список членів об'єднання.
- А якi переваги отримають мешканцi будинку, на вiдмiну вiд тих мукачівців, якi й досi користуються послугами ЖРЕПiв?
Реклама- Мешканці квартир, що об'єдналися в ОСББ, мають такі потенціальні вигоди:
Стають власниками майна та приміщень загального користування в будинку;
Мають можливість створити власну управлінську структуру для вирішення проблеми утримання будинку;
Мають можливість покращити фізичний стан будинку і умови проживання у ньому;
Отримують механізм для розв'язання проблем спільного проживання у будинку;
Мають можливість контролювати якість робіт у будинку;
Розширюють можливості для щоденного спілкування мешканців будинку;
РекламаМають реальні важелі впливу на порушників загальних домовленостей;
Обирають підрядників для поліпшення якості утримання будинку і скорочення загальних витрати;
Контролюють використання квартплати, видатків на утримання будинку та прибудинкової території, дотацій і субсидій;
Можуть контролювати безпеку проживання у будинку та використання прибудинкової території;
Можуть здавати в оренду місця загального користування з метою отримання прибутку для компенсації витрат;
Об'єднання власників квартир самостійно визначає всі види робіт, які необхідні для якісного управління та утримання будинку та прибудинкових територій. В основі управлінської діяльності об'єднання лежить річний фінансовий план об'єднання. Фінансовий план охоплює не тільки перелік основних робіт, які слід виконати в будинку протягом року, але й визначає фінансові джерела для покриття видатків, пов'язаних з виконанням цих робіт.
- Скільки в Мукачеві на даний час діє таких об'єднань?
Реклама- Станом на 1 серпня 2010р. в Мукачеві зареєстровано 13 об'єднань співвласників багатоквартирних будинків. Деякі з них існують сім і більше років.