Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Нехтування правил переїзду через колію може призвести до трагедії

Нехтування правил переїзду через колію може призвести до трагедії

Нехтування правил переїзду через колію може призвести до трагедії
Як приклад того, що залізничники не можуть перебороти людський фактор, ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Ужгородської ревізорської дільниці Львівської залізниці Іван Шекета на записі...

Як приклад того, що залізничники не можуть перебороти людський фактор, ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Ужгородської ревізорської дільниці Львівської залізниці Іван Шекета на записі телепрограми «Зона особливої уваги» на телеканалі «Тиса-1» розповів історію, що трапилася в Мукачеві.

ВІДЕО ДНЯ

Там, поблизу дитячої обласної лікарні, діє один з 10 обласних переїздів із подвійним перекриттям. Тобто шлагбаум закриває й зустрічну для автотранспорту смугу. Мотоцикліста це не зупинило. Він об’їхав чергу автомобілів і, дочекавшись, поки поїзд проїде, протиснувся між двох шлагбаумів… Щоб потрапити просто під поїзд, що в той же час їхав по другій колії… «Як ми маємо оберігати таких водіїв? Обплутувати їх сіткою, щоб не їхали?» – запитує Іван Шекета.

Залізничник також зауважив, що часто постраждалі в ДТП на переїздах нарікають на машиністів, або ж на недостатні заходи безпеки на цих ділянках дороги. На його думку такі докори є спробами звалити вину на залізничників.

Реклама

Як приклад, він згадав торішню ДТП у Великоберезнянському районі, коли під поїзд заїхав молодий водій та троє його пасажирок. «Я не був присутній на місці ДТП, але, судячи зі слів лікарів, всі вони перебували в неадекватному стані. Швидше за все були напідпитку», – каже ревізор. Машиністи мають зв'язок з черговими диспетчерами і завжди повідомляють, якщо на колії чи переїзді виникли неполадки. В такому випадку на місце потенційної загрози виїжджає мобільна аварійна група та ліквідовує проблему.

Врешті решт, гальмівний шлях поїздів вагою 4-6 тисяч тонн становить, як правило, понад кілометр, тому розраховувати, що машиніст встигне уникнути зіткнення, надто оптимістично. Насамперед про свою безпеку слід самим водіям.

Реклама

Він нагадав, що насамперед кожен водій приватного транспорту несе відповідальність сам за себе. «Кожен раз, сідаючи за кермо, ви повинні оцінити свій стан. Відповісти собі, чи готові ви сьогодні їхати. На вас лягає відповідальність. Також відповідальнішими мають бути батьки. Часті випадки, коли батько «з барського плеча» кидають ключі юному сину, мовляв, покатайся в своє задоволення. Зрештою, такі поблажки інколи завершуються трагічно».

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно