Прес-реліз

Новий Fiat 500

6 липня 15:55 873

4 липня завжди було червоною датою для Fiat 500. «Великий маленький автомобіль» і символ масової автомобілізації в Італії, майже 3,8 млн одиниць якого були продані і який міцно увійшов в колективне уявлення, був введений у виробництво в цей день в 1957 році.  П’ятдесят років по тому, в 2007 році, Fiat вирішив використати цю спадщину і в’їхати у майбутнє – народився новий 500, і це був негайний успіх.

Вісім років потому, з більш ніж 1,5 мільйона проданих машин, естафета передається Новому 500, з яким Fiat готується відповісти на нові виклики ринку, не забуваючи свої власні глибоки коріння. Зроблений центром Centro Stile Fiat, автомобіль має оновлений дизайн екстер’єру та інтер’єру, які є безпомилково 500-ми і навіть більш привабливими. Він не збільшився в розмірах, але став упакованим більшими технологіями, версіями двигунів і ідеями індивідуалізації: тільки в цьому випадку символ може розвиватися і вдосконалювати свої особливості, які перетворили його в ще більший шедевр.

Доступний в двох версіях (салоні і кабріолет), Новий 500 матиме три рівні обробки на старті: Pop, Popstar і Lounge. Перша включає в себе сім подушок безпеки, Uconnect Radio 5" з шістьма динаміками, AUX-IN і USB порти, елементи управління на рульовому колесі і світлодіодні денні ходові вогні в стандартній комплектації. Версія Popstar додає ручну систему клімат-контролю, хромовані обтічники дзеркал і вінтажний стиль сталевих ковпаків. Новий 500 Lounge – ще багатіша версія, яка має додаткові сучасні компоненти, такі як панорамний люк, 15-дюймові легкосплавні колісні диски, хромовану передню решітку, інформаційно-розважальну систему Uconnect Radio з 5-дюймовим сенсорним екраном і шкіряне кермо з кнопками управління, що дозволяють інтегрувати смартфон, використовувати багато додатків в бортовій системі і залишатися на зв’язку.

Лінійка двигунів Нового 500 включає в себе двигун 0,9 TwinAir (85 к.с. або 105 к.с.), 1,2-літровий 69-сильний двигун і 1,2-літровий 69-сильний двопаливний з ЗПГ. Зокрема, двоциліндрові двигуни мають рекордну продуктивність: 90 г/км для двигуна 85 к.с., 99 г/км для двигуна 105 к.с. Конфігурація «Еко» двигуна 1,3 Multijet 95 к.с. і 1,2-літровий 69 к.с. (буде доступна після запуску) буде обмежувати викиди до 99 грамів CO2 на кілометр. Коротше кажучи, останнє поповнення ще більше зосереджене на екологічно стійкій майбутній мобільності. Нарешті, для деяких ринків, лінійка двигунів Нового 500 буде включати атмосферний двигун TwinAir 0,9 65 к.с. і 1,4-літровий бензиновий двигун потужністю 100 к.с.

Зухвалий і спокусливий, Новий 500 має не менше 1800 інноваційних деталей, всі призначені для підвищення оригінальності і для того, щоб зробити його стиль ще більш вишуканим. Новими є передні фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями, задні ліхтарі, колірна палітра, передня панель, матеріали – поновлення є суттєвими, але вірними безпомилковому стилю 500. Не випадково, знаковий Fiat є маніфестом нової концепції мобільності; він є «родовою революцією» на дорогах світу, тому що він може примирить протилежні цінності. 

Так, сьогодні Новий 500 оновлюється під знаком естетичної безперервності та технологічної еволюції. Це чарівна формула для того, щоб бути 500, єдиною моделлю, здатною послідовно змішувати протилежності: він ексклюзивний, але доступний; це глобальний бестселер з типово італійським серцем; це елегантний продукт, який також наповнений задоволенням. Він дуже індивідуальний, хоча вже продано понад 1 500 000 одиниць. Більше того, Новий 500 поєднує в собі технології і настрій знову утвердитися в своєму сегменті в якості орієнтира з усіх точок зору. 

Завод Лінготто в Турині

Завод Лінготто в Турині був обраний для світової прем’єри Нового 500, і не випадково, так як це символічне місце адаптувалося протягом довгого часу і розвивалося, залишаючись вірним своїй традиції, як і знаковий 500.

Відкритий в 1923 році, завод Fiat ще й сьогодні викликає захоплення своєю сучасністю та елегантним вертикальним розвитком. У той час, рішенням про будівництво тестового треку на даху захопився архітектор Ле Корбюзьє. 

Навіть ще до завершення, будівля, яка була розроблена в якості місця роботи, стала символом зростаючої італійської промисловості і незабаром отримала опору в колективному уявленні нації. Автомобілі, які зійшли з лінії тут, пройшли крізь десятиліття і сприяли моторизації Італії, поки виробництво не було перенесено на більш сучасні заводи. Після списання, Лінготто був відремонтований, щоб задовольнити потреби планувальної міської структури – прекрасний приклад індустріальної археології, завод пережив довгу внутрішню реконструкцію, зберігаючи зовнішній вигляд незмінним. 

Сьогодні Новий Fiat 500, спадкоємець символу, який протягом 1950-х років проходив тести на треку на даху заводу, буде представлений в Лінготто – глибокий зв’язок між Лінготто, Новим 500 і містом Турин відновлюється.

 Автомобілі Fiat офіційно представляє на Закарпатті компанія «Захід Авто-М», автосалон якої розташований у Мукачеві на «Автограді» за адресою: вул. Автомобілістів, 3Г.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter