Прес-реліз

Бренд Renault – лідер автомобільного ринку України в 2015 році

18 січня 14:33 2246

2015 став знаковим для бренду Renault в Україні. У своє 15-річчя компанія «Рено Україна» досягла солідних результатів. Широкий модельний ряд, що здобув довіру, конкурентні ціни та професійна дилерська мережа допомагали досягати успіху в 2015 році.

Лідерство на автомобільному ринку

Компанії “Рено Україна” є чим пишатися. За результатами* 12 місяців 2015 бренд Renault:

– №1 на автомобільному ринку (з часткою ринку 10,1%).

– №1 в комерційному сегменті (з часткою ринку 21,4%).

– Автомобіль Renault Logan №1 в автомобільному рейтингу моделей.

– Автомобіль Renault Dokker №1 в сегменті комерційних авто. 

Успіх компанії став можливим завдяки гнучкому підходу в управлінні бізнесом, високій якості продуктів Renault і професійній дилерській мережі. 

У 2015 році в Україні була презентована нова модель Renault Captur на найбільшій модній події – Ukrainian FashionWeek, яка відбулася в жовтні. На території "Мистецького Арсеналу" функціонував модний стенд Renault, де відвідувачі змогли познайомитися з автомобілями Renault Captur і спеціально розробленими колекціями одягу молодих дизайнерів. У січні 2016 р. почнуться продажі цієї моделі в дилерській мережі Renault.

Компанія Renault в Україні вперше стала офіційним партнером одного з найвідоміших українських футбольних клубів – "Динамо" Київ на сезон ігр 2015/2016 р. Як сказала Голова Правління “Рено Україна” Яна Міненко: “Футбол – це командна гра, яка близька за духом нашому колективу. Саме завдяки спільним злагодженим зусиллям ми можемо досягати видатних результатів”. 

Довіру бренду висловили як приватні, так і корпоративні клієнти. Так, бренд Renault збільшив свою присутність на корпоративному ринку. За результатами роботи за 12 місяців 2015 р. Renault завоював лідерство в корпоративному сегменті з часткою ринку 16,4%*. Такі результати були досягнуті завдяки великим корпоративним угодам. 

Також корпоративні та приватні клієнти обирали комерційні автомобілі Renault частіше, ніж комерційні автомобілі інших брендів. У результаті бренд завоював перше місце в комерційному сегменті з часткою ринку 21,4%*. 

Тенденції на українському ринку є продовженням європейських трендів. Автомобілі Renault вже 18 років поспіль є маркою №1** в Європі в комерційному сегменті (до 3,5 т). Якість і надійність комерційної лінійки Renault повністю відповідають потребам європейських клієнтів. 

Намагаючись бути ближче до клієнта, компанія “Рено Україна” запустила серію соціальних проектів: "MASTER добрих справ", а також проекти по збиранню книг, речей і взуття. 

У проекті "MASTER добрих справ" провідна роль відведена спеціально підготовленому фургону Renault Master, який бере участь у соціальних акціях. Дана екологічна ініціатива реалізується спільно з проектом "Україна без сміття", який пропонує рішення для сортування сміття в умовах офісу і квартири. 

Компанія Renault в Україні залучила до соціальних проектів і дилерську мережу. Кошти, отримані від утилізації макулатури, картону і пластикових кришечок, зібраних в дилерських точках і представництві Renault, йдуть на благодійність. Фургон Renault Master виступає в ролі мобільного пункту прийому вторсировини, а також автомобіля для доставки роздільно зібраного сміття на переробку. 

Підтримуючи довірчі відносини з клієнтами, компанія провела кілька сімейних заходів в мережі:

– “RENAULT FAMILY DAYS” – проект у форматі "Днів відкритих дверей" для дітей, підлітків та батьків, який познайомив їх з брендом Renault за допомогою захоплюючої екскурсії по дилерському салону та сервісного центру.

– “КИНО-ТЕСТ-ДРАЙВ В RENAULT” – проект, під час якого впродовж двох осінніх уїкендів в дилерських центрах Renault проходили спеціальні покази мультфільму і кінофільму у форматі "Днів відкритих дверей" для дітей і дорослих. 

Renault Finance

Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції також завдяки власній кредитній програмі Renault Finance, яка була запущена в 2008 році. З тих пір більше 18 тис. клієнтів скористалися вигідними умовами цієї пропозиції. 

Бренд Renault першим на українському ринку розробив власну програму кредитування зі ставкою 0%. Завдяки цій програмі були зроблені максимально привабливі умови для придбання автомобілів європейської марки. 

У 2015 році компанія Renault в Україні розширила сервіси власної кредитної програми Renault Finance і запустила нову пропозицію "СЕРВІС В КРЕДИТ", яка дозволяє кредитувати послуги сервісу та ремонту автомобілів, а також придбання автомобільних запчастин і аксесуарів. 

*Дані Auto-Consulting за 2015 рік.

**Дані ACEA (Європейська Асоціація автовиробників) за 2015 рік.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter