Вигравайте подорож до Парижа!
Компанія Renault в Україні оголошує про старт акції "Renault.Captureallity", яка триватиме з 4 липня по 1 серпня 2016 року. Пройдіть тест драйв на Renault Captur та вигравайте омріяну подорож до Парижа!
ВІДЕО ДНЯУ період з 4липня по 1 серпня 2016 р. компанія Renault в Україні запрошує відвідати сайт акції "Renault.Captureallity" http://captur.renault.ua, де можна розфарбувати частину панно, поділитися своєю творчістю та записатися на тест драйв моделі Renault Captur.
Renault Captur – нова тенденція міського автомобіля. Ця модель об’єднує характеристики яскравого позашляховика, функціонального мінівена, а також компактного і динамічного хетчбека. В Україні модель Captur представлена 2-ма типами двигунів, які забезпечують динамічний рух, задоволення від керування та помірні експлуатаційні витрати:
Реклама- новий бензиновий двигун, об’ємом 1,2 л, потужністю 115 к.с. з коробкою EDC;
- вже відомий і популярний в Україні дизельний двигун Renault, об’ємом 1,5 л, 90 к.с. з коробкою EDC.
РекламаДвигуни, що використовуються в Renault Captur – з турбонаддувом. Турбодвигуни поєднують комфортність керування, економію палива і низькі викиди СО2.
Турбодвигун dCi 90 просто найкращий в своєму поколінні! У комбінованому циклі витрата палива складає всього 4,1 л/100 км, а викиди СО2 - 103 г/км. Такі характеристики гарантують економне і приємне керування. Реагування і потужність доступні на низьких швидкостях: 90 к. с. і обертальний момент 220 Нм.
Компанія GRAPE Україна, що розробила проект “Renault.Captureallity”, залучилаодного з найвідоміших українських ілюстраторів - Андрія Єрмоленка - для створеннямасштабного цифрового панно, що в перспективі може стати не тільки цифровим.
РекламаRenault Captur – яскравий і функціональний автомобіль, чудово пристосований до міста. Модель відрізняє неймовірна ступінь персоналізації: існує більше 15 варіантів зовнішнього дизайну Captur і ще більше внутрішніх опцій!
Тому різнобарв’я, індивідуальність і художній порив – ось, що лягло в основу проекту. Панно, яке демонструє шлях автомобіля Captur з Києва до Парижа, повністю інтерактивне і складається з 31 759 елементів. Для цифрової візуалізації було обрано техніку вітражу. В ілюстрації немає жодної кривої лінії, всі контури складаються тільки з прямих!
Вирушити у подорож до Парижа та проявити свою творчість – дуже просто! Кожен, хто в період з 4 липня до 1 серпня 2016 р. пройде тест драйв Renault Captur в офіційній дилерській мережі Renault на території України, бере участь в розіграші поїздки до Парижа. Деталі можна дізнатися в правилах акції на сайті http://captur.renault.ua.
Також кожен може розфарбувати фрагменти панно на сайті http://captur.renault.ua, ставши частиною масштабного арт-дійства. Ті, хто під час акції розфарбують будь-який елемент панно, мають змогу отримати у подарунок яскраву валізку для подорожей.
Розіграш 5 яскравих валіз та 1 подорожі до Парижа відбудеться 2 серпня 2016 р. за допомогою сервісу генерації випадкових чисел (https://www.random.org/). Імена переможців будуть опублікованіна сайті http://www.renault.uaі на офіційних сторінках Renault в Україні в соціальних мережах.