В Україні стартувала інформаційна кампанія для підвищення безпеки дорожнього руху
2 серпня в Києві оголосили про старт Національної інформаційної кампанії H-Road, спрямованої на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР. Ініціатор проекту компанія «Хюндай Мотор Україна» презентувала деталі кампанії, а Патрульна поліція України надала актуальну інформацію про ситуацію на дорогах країни та шляхи її покращення.
ВІДЕО ДНЯУ рамках 5-місячної кампанії буде реалізований комплекс заходів у медіа. Для розповсюдження через різні медіаканали вже розроблені інформаційні матеріали в сучасному і зрозумілому форматі – інфографіка, відео, статті для друкованих ЗМІ та онлайн-видань, плакати; заплановані онлайн-опитування та активності в соціальних мережах.
Безпека дорожнього руху – надзвичайно актуальна тема для України. Рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП в нашій країні – найвищий серед країн Європи. Актуальність проблеми визнано на державному рівні. Для її розв’язання затверджено Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. Одним із важливих напрямків реалізації Стратегії визначено проведення соціальних кампаній для інформування населення і підвищення культури поведінки на дорогах.
РекламаОлексій Білошицький, Перший заступник начальника Патрульної поліції України підкреслив: «Найчастіше причинами ДТП з потерпілими у 2017 році були порушення правил маневрування, недодержання дистанції та перевищення швидкості. Ми розраховуємо, що Дорожній патрульній поліції вдасться вплинути на поведінку громадян і покращити ситуацію. Однак головною умовою безпеки на наших дорогах залишається особиста відповідальність кожного за дотримання ПДР й усвідомлення, що це життєво необхідно».
РекламаНаціональна інформаційна кампанія H-Road, ініційована компанією «Хюндай Мотор Україна», стане важливим елементом програми дій для покращення ситуації на українських дорогах. Проект, партнером якого став Національний комітет спорту інвалідів України, триватиме з серпня по грудень 2017 року і охоплюватиме всіх учасників дорожнього руху. Патрульна поліція України підтримала ідею кампанії та, в якості експерта, залучиться до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
«Ми розділяємо прагнення активістів і державних органів змінити ситуацію на дорогах. Інформування громадян – чи не найголовніший крок на шляху до безпеки руху. Перший етап H-Road, проведений у 2016 році для водіїв, засвідчив, що ініціатива ефективна. Цього року ми розширюємо аудиторію і ставимо за мету привернути увагу всіх учасників дорожнього руху», – повідомив генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський.
Засвідчити власну позицію щодо дотримання ПДР зможе кожен українець. Для цього були розроблені міні-стікери для транспортних засобів, брелоки, браслети та блокноти із символікою соціальної кампанії, які можна буде придбати в дилерських салонах Хюндай.
РекламаH-Road виконуватиме не лише важливу соціальну місію, а й благодійну. До виготовлення аксесуарів кампанії залучать людей з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів H-Road, передадуть для підготовки спортсменів національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.
«Дуже потрібний проект, адже ДТП, на жаль, часто є причиною інвалідизації. Вдячні організаторам, партнерам і учасникам H-Road за підтримку національної паралімпійської збірної команди України з зимових видів спорту на їх шляху до участі у Паралімпіаді-2018», – сказала Оксана Скугарева, віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України.
Довідка
Статистика аварійності в Україні
1. За перше півріччя 2017 року було зареєстровано понад 76000 дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП), в яких 1377 осіб загинуло та 15000 травмовано.
2. Частіше всього ДТП трапляються із наступних причин:
– порушення правил маневрування - 38,77%;
Реклама– недодержання дистанції - 24,38%;
– перевищення безпечної швидкості – 12,83%;
– порушення правил проїзду перехресть - 6,48%;
– керування транспортним засобом у нетверезому стані – 3%;
– недотримання пішоходами ПДР – 0,1%;
– порушення правил проїзду пішохідних переходів – 0,06%;
– порушення правил обгону – 0,03%.
Реклама3. За перше півріччя 2017 року патрульними поліцейськими було опрацьовано 1 502 946 дзвінків на «лінію 102». Також, було розкрито по «гарячим слідам» 14 035 злочинів кримінального характеру з яких: 754 − грабежі; 108 – розбої; 122 − факти незаконного заволодіння автотранспортом; 618 – злочинів, пов’язаних із незаконним поводженням зі зброєю та вибухівкою; 4 299 – наркозлочини; 3 510 − крадіжки.
Патрульна поліція України
Підрозділ Національної поліції України, що здійснює цілодобове патрулювання вулиць, а також першим реагує на виклики 102, з метою забезпечення публічного порядку і безпеки, захисту прав громадян, а також безпеки дорожнього руху.
Національна інформаційна кампанія H-Road
Національна інформаційна кампанія, спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.
– Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращим та більш безпечним місцем. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна» та триватиме з серпня по грудень 2017 року. Партнер соціального проекту – Національний комітет спорту інвалідів України. Патрульна поліція України підтримує ідею проекту та, в якості експерта, залучається до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
Реклама– Інформаційна кампанія передбачає комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху - автомобілістам, мотоциклістам, велосипедистам, гіробордистам, пішоходам - важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей, плакатів. Небайдужі українці матимуть можливість долучитися до опитувань та продемонструвати власну відповідальну позицію щодо дотримання правил дорожнього руху за допомогою стикерів та аксесуарів із символікою H-Road.
– Окрім соціальної місії, кампанія H-Road має благодійну складову: до виготовлення тематичних аксесуарів будуть залучені люди з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів із символікою H-Road будуть спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.
Під час першого етапу проекту H-Road у 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. Результативність кампанії сприяла розширенню географії: влітку 2017 року проект стартував і в Сербії.
Прес-служба Національної інформаційної кампанії H-Road:
Євген Скачко (e-mail: [email protected], тел.: 050 386 98 85),
Марина Куземко (e-mail: [email protected], тел.: 050 387 63 89).