Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Fiat є лауреатом премії «Bea World – Best Events Awards»

Fiat є лауреатом премії «Bea World – Best Events Awards»

Концерн FCA Group з комунікаційними проектами брендів Fiat і Fiat Professional отримав три премії в першому випуску конкурсу «Bea World – Best Events Awards», який після попередніх одинадцяти випусків «EuBea – European Best Event Awards» тепер став глобальним. З цього року, дійсно, престижні Золоті слони – символ мудрості, сили і довголіття – будуть оскаржуватися головними героями індустрії подій з усього світу. Присуджувати їх буде журі, що складається з представників основних компаній, що інвестують в події, комунікації і живе спілкування..

ВІДЕО ДНЯ

Два слони за проект «Fiat 500 Forever Young Experience»

Проект «Fiat 500 Forever Young Experience», присвячений знаковій моделі бренду, який саме цього року відзначає свій 60-річний ювілей, виграв два слони. Це ще одна важлива мета, досягнута великим маленьким Fiat, автомобілем, здатним залишатися вірним собі, завжди молодим і завжди сучасним протягом шістдесяти років історії звичаїв, моди і суспільства.
Організований агентством Ideal європейський тур «Fiat 500 Forever Young Experience» виграв два бронзових слони: один в категорії «Запуск продукту/ послуги» і один в категорії «Рекламне турне», і вперше ця премія була присуджена виробнику автомобілів. Ці дві нагороди підтверджують творчу оригінальність цього проекту, який відтворив атмосферу 1957 року в трьох містах – Каннах, Мюнхені та Мадриді – в ознаменування 60-річчя Fiat 500.

Реклама

Кожен етап туру відбивав місцеву культуру обраних місць і завершився в Мадриді приголомшливою подією, в якій брали участь майже сто акторів і статистів в костюмах, чарівні старовинні магазини, що представляють деякі італійські майстерні в області моди, їжі і дизайну і класичні автомобілі Fiat 500. Незаперечною зіркою всього туру «Fiat 500 Forever Young Experience» став спеціальний випуск 500-го, присвячений 60-й річниці, який як зірка кіно проїхав по червоній доріжці на набережній в Каннах, в знаменитому Вінер Платц в Мюнхені і на вулиці Хорхе Хуан да Калье де Серрано, одному з найпопулярніших місць відпочинку в Мадриді.

Джерело: PMG.ua

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно