Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Стиль для всіх часів – вийшов новий Fiat 500 Collezione

Стиль для всіх часів – вийшов новий Fiat 500 Collezione

Він йде в ногу з тенденціями, але ніколи не виходить з моди. Унікальність Fiat 500 також і в цій деталі. Сьогодні автомобіль з’являється в новому пакеті, і він настільки ж автентичний і доречний, як і раніше. Після весняного спеціального видання, представленого на попередньому Женевському автосалоні, новий спеціальний випуск Fiat 500 Collezione, присвячений осені, представлений для світового дебюту.

ВІДЕО ДНЯ

Ще раз, нове спеціальне видання Fiat 500 святкує стиль, дизайн, легендарність і неповторну індивідуальність позачасового символу італійської елегантності і креативності, здатного радо зігріти навіть в найхолодніші місяці року. Почуття тепла виходить з поєднання кольорів, матеріалів і деталей, які завоюють будь-якого, хто хоче відзначитися класом, любить вишуканий зовнішній вигляд і безкомпромісний стиль. Це сучасна, з цифровим зв’язком клієнтура, яка любить розважатися і спілкуватися на повну, якій подобається міська культура і середовище.

Крім того, реклама «Новий 500 Collezione в стилі від Men’s Vogue», створена агентством Лео Бернета і розроблена в партнерстві з провідним міжнародним журналом чоловічої моди для запуску, знаменує собою початок нової глави моди і об’єднання двох брендів – Fiat 500 і Men’s Vogue – обидва роблять історію в своїх відповідних областях діяльності.

Реклама

Це не перший випадок, коли 500 дублюється в моді. Його дизайн надихнув художників і модельєрів, які дали йому елегантні, ексклюзивні і спортивні інтерпретації, створюючи незабутні спеціальні видання і доводячи, що такий улюблений, захоплюючий, дивовижний автомобіль може об’єднати зовсім різні творчі світи.

Серед багатьох спеціальних серій можна згадати 500 від Diesel, який був першим з довгої серії і був запущений рівно десять років тому, 500C Gucci 2011 року, 500 Riva 2016 року і 500-60esimo і Anniversario, створені для святкування шістдесятиріччя легендарного Фіата. Завдяки цим версіями Fiat 500 зробив революцію в традиційних правилах ринку, демонструючи, як маленький автомобіль може виражати себе на декількох мовах, які зовсім різні, але об’єднані успіхом. Сьогодні новий 500 Collezione зайняв місце моделі, представленої навесні. Як це відбувається для колекцій найпрестижніших будинків моди, також і 500-й виходить на подіум два рази, слідуючи сезонам моди.

Реклама

Нова палітра спокусливо елегантних відтінків

Доступний в двох версіях: хетчбек зі стандартним скляним люком в даху або ексклюзивний кабріолет з сірим м’яким дахом, нові унікальні і оригінальні кольори 500 Collezione, такі як яскравий бордово-сірий Opera Burgundy і Carrara Grey combo під назвою «Brunello», який нагадує чарівність модою і квітами осені. Автомобіль також доступний в одному кольорі: бордовому Opera Burgundy, сірому Carrara Grey і чорному Vesuvio Black.

Абсолютно новий сірий колір Cortina Grey з’являється вперше в цьому спеціальному випуску. Зовнішні лінії прикрашені хромованим молдингом на капоті і мідною лінією краси, яка відповідає обробці стандартних 16-дюймових легкосплавних коліс. Нарешті, підкреслює елегантність автомобіля хромований значок «Collezione», який додає стильний елемент до кришки багажника і підтверджує безперервність цієї моделі з весняною версією.

Стиль, технологія та двигуни

Інтер’єри також натякають на світ моди чорними та бордовими сітчастими сидіннями з чорним вініловим верхом і логотипом 500, вишитим бордовою строчкою. На передній панелі виділяється лінія мідного кольору в колір кузова, яка повторює лінію краси на кузові. Чорні килимки виділяються логотипом «Collezione», також вишитим в бордовому кольорі. Стиль і елегантність можна носити з собою всюди за допомогою спеціального брелока мідного кольору від Mopar® із позначкою «Collezione».

Реклама

Приголомшливий зовнішній вигляд відповідає технологіям в новому спеціальному випуску 500-го, який пропонує датчики паркування і датчики дощу і світла в базовій комплектації, щоб задовольнити потреби клієнтів, які хочуть комфорту, практичності і безпеки. Устаткування спроектовано таким чином, щоб щоденне водіння стало простіше і зручніше.

Новий Fiat 500 Collezione також оснащений безліччю додаткових функцій, таких як радіо Uconnect 7″ HD LIVE з інтеграцією Apple CarPlay і сумісністю з Android AutoTM, інтегрованою навігацією з картами TomTom, найбільшим в своїй категорії 7-дюймовим TFT-дисплеєм і системою Beats Audio Hi -Fi для любителів музики.

Нарешті, є на вибір два бензинових двигуни E6D: перевірений і випробуваний двигун 1.2 69 к.с., також доступний для роботи на двох типах палива бензині та GPL, з роботизованою коробкою передач Dualogic і з перемиканням на кермі і двигун TwinAir 0,9 см3 потужністю 85 к.с.
Android Auto, Google Play та Google Maps є товарними знаками компанії Google LLC.

Apple CarPlay – зареєстрована торгова марка компанії Apple Inc.

Fiat 500 Collezione в стилі від Men’s Vogue

Кампанія нового Fiat 500 Collezione виникає з партнерства між Fiat і Men’s Vogue. Обидва бренди завжди поділяють однакові цінності стилю, елегантності і уваги до деталей. Більше 50 років журнал Condé Nast є найавторитетнішим голосом в області чоловічої моди. Як ікона Fiat, журнал Men’s Vogue вже багато років лідирує, визначаючи нові тенденції в моді, мистецтві і дизайні, експортуючи італійський стиль в усьому світі і ставши всесвітньо відомим символом. Men’s Vogue – один з небагатьох чоловічих журналів, які, як кажуть, супроводжували, документували і в багатьох випадках впливали на вибір споживачів і спосіб життя протягом усіх цих років в Італії і у всьому світі.

Тому не дивно, що обкладинка «Men’s Vogue» була обрана для запуску нової телевізійної рекламної кампанії «Fiat 500 Collezione в стилі від Men’s Vogue». Журнал показується в кадрі, дозволяючи бачити обличчя моделі на обкладинці. Її очі і обличчя починають рухатися, як ніби вона за чимось стежить. Новий Fiat 500 Collezione входить в кімнату, і при його русі перегортуються сторінки журналу, які зупиняються на розділі, присвяченому аксесуарам. Залучені непереборним стилем 500, одяг, дизайнерські предмети, годинник і багато інших культових і модних предметів оживають і сідають в машину. Адже символ дому Fiat є завжди справжнім каталізатором стилю і тенденцій.

І коли журнал закривається, ми бачимо, що Fiat 500 Collezione стає справжнім героєм журналу і виглядає на обкладинці як топова модель.

Реклама

Він ніколи не виходить з моди

Новий Fiat 500 Collezione продовжує щасливу традицію моделі, представляючи себе публіці в різних і ексклюзивних нарядах. Залишатися вірним собі – це один із секретів його вічної молодості і більш ніж десятирічного успіху. Сьогодні знаковий Fiat 500 – це все більше глобальна ікона: вісім з десяти автомобілів продаються за межами Італії. Це лідер в сегменті A, який, находячись вже на своєму одинадцятому році, підтверджує своє домінування в Європі і займає перші три місця в не менш ніж 16 країнах за перші вісім місяців цього року. 500-й знову побив свій власний рекорд – в Європі продано приблизно 142 000 екземплярів*, що є його найкращим показником за вісім місяців за всю історію.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно