Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Українцям готують податок на старі авто: хто заплатить 100-200 євро

Українцям готують податок на старі авто: хто заплатить 100-200 євро

Державна екологічна інспекція виступає за введення в Україні утилізаційного збору на старі автомобілі. Він може стосуватись близько 2 мільйонів авто, а його розмір за різними оцінками становитиме від 100 до 200 євро.

ВІДЕО ДНЯ

За оцінкою експертів, в Україні середній вік машин становить 22,7 років. У Федерації роботодавців автомобільної галузі зазначили, що такі автівки викидають шкідливі речовини в атмосферу. А це, в свою чергу, позначається на здоров’ї людей.

Читайте також:
Податок на нерухомість зросте: кому доведеться заплатити на тисячу більше
Реклама

"Як наслідок, за показником смертності від забруднення повітря Україна входить до п’ятірки країн Європи", – пояснюють в організації.

Як результат, екоінспекція та федерація виступили за введення відповідних платежів.

Реклама

"Потрапляючи на звалища, вживані автомобілі викликають забруднення ґрунту свинцем, іржею, відпрацьованими мастилами. В Україні лише 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. Протягом 2020 року утилізовано лише 13 тисяч авто. Решта забруднює довкілля на звалищах", – цитують на сайті інспекції його главу Андрія Мальованого.

Генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко зазначив, що збір може коливатись від 100 до 200 євро. Приблизно, такий самий він у країнах Європи, де утилізація автівок є більш поширеною.

У разі, якщо деякі деталі все ж можна використати повторно, у такому разі автовласнику можуть навіть виплатити компенсацію.

Реклама

Назаренко відзначає, в 2013-му році, коли утилізаційний збір було введено вперше, їхня Асоціація виступала проти нього, адже це була фікція й автомобілі насправді не утилізували. Зараз, якщо такий збір не буде черговим побором, а автомобілі утилізуватимуть насправді – їхня Асоціація таку ініціативу тільки підтримає.

Якщо в Україні не продумають механізм утилізації, то країна ризикує стати звалищем для десятків тисяч авто на євро номерах, які не відповідають теперішнім екологічним стандартам.

Але є і зворотний бік медалі. Українці у переважній більшості – бідні. І зачасту якраз такими багаторічними автомобілями і володіють співвітчизники. Грошей на нове авто у багатьох немає. І якщо податок на утилізацію зачепить тільки їх, це може боляче вдарити по гаманцях тих, хто бідніший.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно