Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Є одна прикрість: Нафтогаз пояснив українцям, як діяти в одній непростій ситуації

Є одна прикрість: Нафтогаз пояснив українцям, як діяти в одній непростій ситуації

Газопостачальна компанія Нафтогаз України про доступ до кабінету споживача
Фото: Depositphotos

Нафтогаз України, у зв’язку зі скаргами громадян, пояснив алгоритм дій у випадку несправної роботи особистого кабінету споживача.

На початку місяця був період, спеціально відведений для передачі показників газового лічильника. Нафтогаз постійно наголошує, що це потрібно робити з 1 по 5 число, щоб отримати коректні нарахування у квитанціях.

ВІДЕО ДНЯ

Але в частини споживачів виникла одна прикрість — вони не змогли отримати доступ до особистого кабінету. А це, до слова, один з найпопулярніших способів передати показники газового лічильника. Свої звернення населення писало в коментарях на сторінці газопостачальної компанії Нафтогаз України в соціальній мережі Фейсбук.

Читайте також:
Цього немає: Нафтогаз озвучив термінове повідомлення через «нову» ціну на газ
Реклама

Згодом найбільший постачальник блакитного палива в Україні пояснив, як діяти в цій прикрій ситуації. Запропонований наступний алгоритм дій:

  1. Для початку з’ясуйте, чи є доступ до інтернету.
  2. Далі необхідно очистити кеш та cookie-файли.
  3. Якщо це не допомогло, тоді закрийте всі вкладки у браузері або ж спробуйте отримати доступ до сайту у вкладці режиму інкогніто.
  4. Зробіть перезавантаження системи (пристрою).
  5. Можливо, є необхідність оновити програмне забезпечення (браузер) до актуальної версії.
Реклама

Якщо виконані вище дії не дали результату й споживач не може отримати доступ до особистого кабінету, тоді варто звернутись в особисті повідомлення на сторінці компанії Нафтогаз. У тексті потрібно вказати мету звернення та дані актуального рахунку. Служба підтримки спробує надати допомогу та відповісти на поставлені запитання.

Раніше Нафтогаз розповів про нову можливість для українців — використання терміналів Ощадбанку для отримання квитанції та оплати рахунку.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно