Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ужгородська мерія визнала, що не контролює пасажиропотік у маршрутках

Ужгородська мерія визнала, що не контролює пасажиропотік у маршрутках

Ужгородська мерія визнала, що не контролює пасажиропотік у маршрутках
Представник управління економіки Ужгородської міської ради Станкович спробував роз’яснити учасникам громадського обговорення причини можливого підняття тарифів на перевезення. Основною причиною...

Представник управління економіки Ужгородської міської ради Станкович спробував роз’яснити учасникам громадського обговорення причини можливого підняття тарифів на перевезення.

ВІДЕО ДНЯ

Основною причиною Станкович назвав підвищення вартості пального та газу, на яких їздять міські маршрутки. Так, наприклад, дизельне паливо на момент подачі документів перевізниками, подорожчало на понад 90%. При цьому закон передбачає можливість перегляду тарифів після 10-відсоткового підняття ціни на пальне.

«По економічним даним тариф, запропонований нашим управлінням – 4 грн. Ми взяли трьох основних перевізників і вивели мінімальну ціну – 4 гривні. Велику роль у перевізників зіграє рентабельність. Чи зможуть вони працювати при такому тарифі. У середньому рентабельність перевізників при такому тарифі складе 8%», - пояснив Станкович.

Реклама

При цьому один із основних складників у формулі розрахунку нового тарифу наразі піддається серйозним сумнівам:

«Дані по пасажиропотокам надали самі перевізники, однак мерія ніяк не може їх перевірити, оскільки у транспортного відділу немає відповідних даних. Немає касових апаратів, квитки не видаються. Однак ідуть розрахунки по середній заповнюваності транспорту», - пояснив Станкович.

Реклама

Посадовець зауважив, що тариф можна опустити і до 2 гривень 50 копійок. Однак у цьому випадку потрібно визначати тих, хто відповідатиме за компенсацію цієї різниці в тарифах.

Повідомили на слуханнях і про питання пільгових перевезень. Так, із державного бюджету на 2015 рік виділено 2 мільйона гривень для оплати пільгових перевезень. Однак на сьогодні сума компенсацій становить лише близько 30% від тієї, яку вимагають самі перевізники.

Виділення і використання цих коштів викликало чимало запитань в учасників слухання. Зокрема, почали звучати звинувачення у сторону працівників міської ради та органів соціального захисту населення. Мовляв перевізники платили хабарі державним службовцям, котрі моніторили пасажиропотоки у маршрутках та робили звіти, за якими потім виділялись згадані кошти. А головуючий на громадських слуханнях Едуард Леонов навіть запропонував звернутися до прокуратури із проханням перевірити використання бюджетних коштів, котрі виділяються для компенсації перевізникам за пільгові перевезення.

Реклама

Нагадаємо, на громадських слуханнях ужгородці не захотіли слухати про GPS у маршрутках. Присутні на засіданні прогнали можливого інвестора.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно