Москаль стверджує, що після початку роботи патрульної поліції на Закарпатті збільшилась кількість травматичних ДТП
Статистичний аналіз аварійності на дорогах Закарпаття свідчить про провал роботи Нової патрульної поліції (НПП). Як вказують офіційні цифри, стара Державтоінспекція набагато ефективніше контролювала автомобільний рух на Закарпатті.
ВІДЕО ДНЯ– Ми порівняли кількість дорожньо-транспортних пригод (ДТП) та потерпілих в Ужгороді, Мукачеві, та на трасі «Чоп – Київ» у межах Закарпатської області за 2014, 2015 та 2016 роки, – зазначає голова ОДА Геннадій Москаль на своєму офіційному сайті. – Саме ці ділянки – сфера відповідальності Нової патрульної поліції, яка склала присягу в кінці листопада 2015р. Фактично Патрульна поліція почала працювати в 2016 р, тому показники за 2014 та 2015 роки стосуються роботи старої ДАІ, а 2016-го – Нової патрульної поліції.
Так ось, у 2014 році в Ужгороді зареєстровано 63 ДТП, в результаті яких 5 чоловік загинули і 70 отримали різні травми. Наступного, 2015-го року в Ужгороді сталося 64 ДТП (ріст на 1,5 %),у результаті яких 4 чоловік загинули й 75 отримало травми. А в 2016 році (тобто з час роботи Нової патрульної поліції) кількість ДТП в обласному центрі Ужгороді зросла до 97 випадків або на 51,5 %! У результаті 5 чоловік загинули і 109 отримали різні травми (збільшення травмованих – на 45,3%).
РекламаАналогічна ситуація і в Мукачеві. У 2014 році в місті сталося 45 ДТП, в яких 3 чоловік загинули й 50 травмовані. Наступного, 2015 року в Мукачеві зареєстровано 53 ДТП (10 чоловік загинули й 55 травмовані). А в 2016 році, за час роботи Нової патрульної поліції, кількість ДТП в Мукачеві зросла до 78 випадків або на 41,7%. Кількість травмованих при цьому збільшилася 90 чоловік або на 74,6%.
На трасі «Київ-Чоп» у межах Закарпаття за 2014 рік зареєстровано 51 ДТП, в яких 25 чоловік загинули і 75 отримали травми. У 2015 році сталося 56 ДТП (18 чоловік загинули, 79 травмовані). А в 2016 році кількість ДТП зросла до 79 випадків, або на 41,07%, а кількість травмованих – до 138 або на 74.6%.
РекламаЦі цифри ще раз підтверджують, що широко розрекламована й суцільно реформована поліція не те, що не дає ніякої користі суспільству, а навпаки – завдає шкоди й різко збільшує травматизм на дорогах.