Життя   • 1 грудня 2018 року, 11:341503

Комісія з журналістської етики винесла публічний осуд на публікацію закарпатського телеканалу

Журналісти сайту "Про Захід" та "Закарпатський кореспондент" поскаржились на дії сайту "Перший Кабельний"

Про це стало відомо з рішення Комісії, яке було оприлюднено на сайті інституції.  Подавачами скарги стали регіональний представник Інституту масової інформації у Закарпатській області Ярослав Гулан, журналістка сайту "Про Захід" Лариса Романюк, журналістка сайту "Закарпатський Кореспондент" Ольга Беца.

В тексті скарги зазначалось, що "09 березня 2018 року о 21.33, на сайті "Перший Кабельний" (pershij.com.ua), який містить логотипи та візуальну символіку однойменного телеканалу, було розміщено публікацію із заголовком: «Акція-провокація в Ужгороді з облиттям фарбою – це замовне шоу для мас-медіа» (адреса постійного посилання: https://pershij.com.ua/aktsiia-provokatsiia-v-uzhhorodi-z-oblyttiam-farboiu-tse-zamovne-shou-dlia-mas-media/ )".

ТРК Перший Кабельний Інформаційно розважальний канал

На думку скаржників у матеріалі було оприлюднено неперевірену інформацію, котра містить дані особистого характеру про одну із учасниць акції на підтримку прав жінок, що відбулася в Ужгороді 08 березня 2018 року. Зокрема, у матеріалі сказано, що громадянка Наталія Касим є організаторкою акції в Ужгороді, а також те, що дана акція була замовною, а сама Наталія Касим безпосередньо отримала за організацію фінансову винагороду.

"Оскільки одним із першоджерел інформації вказано пост одного із користувачів мережі» «Фейсбук», а саме – колишнього чоловіка Наталії Касим, можна вважати, що озвучені дані не є перевіреними, відтак містять ознаки наклепу на людину. Крім цього, у матеріалі оприлюднено фото неповнолітніх дітей Наталії Касим, а також вказані дані про її сексуальну орієнтацію – без згоди самої Наталії, що можна вважати ознаками аутингу" – резюмували подавачі скарги.

Читайте також:  Балога програв суд проти телеканалу "М-студіо"

Своїм рішенням від 29 листопада інституція постановила: "Зважаючи на серйозність та свідомий характер допущених порушень, Комісія виносить публічний осуд".

З повним текстом рішення можна ознайомитися нижче.

Рішення Комісії з журналістської етики  щодо скарги на публікацію сайту

Нагадаємо,що нещодавно з’явилась інформація, що частину закарпатського телеканалу купили угорці. 

 

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Новини партнерів