Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

«Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road

«Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road

У жовтні 2018 року стартує Національна інформаційна кампанія H-Road, ініціатором якої є «Хюндай Мотор Україна». Вже третій рік поспіль завдяки проекту H-Road компанія намагається привернути увагу суспільства до особистої відповідальності всіх учасників руху за дотримання ПДР (правил дорожнього руху) та покращення культури водіння. Цього року одночасно з Україною освітній проект реалізують Казахстан і Сербія. В Україні H-Road привертає увагу до проблеми використання смартфонів на дорозі як пішоходами, так і водіями.

ВІДЕО ДНЯ

Підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні невід’ємно пов’язане з особистою культурою поведінки всіх учасників дорожнього руху. Традиційно H-Road звертає увагу на проблеми, які актуальні безпосередньо для України, базуючись на соціальних дослідженнях та спостереженнях за поведінкою людей на дорозі. Цьогоріч проект порушує важливе питання використання смартфонів як пішоходами, так і водіями. H-Road стартує у жовтні й триватиме до кінця року за підтримки амбасадорів: телеведучих Лідії Таран та Анатолія Анатоліча, відомого блогера Олександра Барабошко та автомобільного журналіста Павла Кащука, які разом із Hyundai оголосять свою позицію з приводу використання смартфонів на дорозі.  

В останні роки чимало аварій у світі (й в Україні – у тому числі) стається саме через використання смартфонів находу. У середньому, для переходу з одного боку вулиці на інший людині потрібно 10 секунд. За цей час у чаті або месенджері навряд станеться щось настільки термінове, що б не зачекало, поки власник смартфону дістанеться тротуару. Проте чимало українців продовжують обмінюватися повідомленнями чи гортають соцмережі на пішохідних переходах, ризикуючи власним здоров’ям.

Реклама

Водії не відстають: за sms чи переписку у месенджері на законодавчому рівні в Україні відсутні відповідні штрафні санкції, і для багатьох власників авто це карт-бланш. Проте, щоб склалася небезпечна ситуація, водієві достатньо відволіктися лише на кілька секунд.

Саме до цієї проблеми й намагається привернути увагу українців освітній проект H-Road. За статистикою, у середньому кожна четверта аварія у світі  спричинена відволіканням уваги водіїв та пішоходів на розмову, SMS або навіть серфінг в Інтернеті. Дослідження, присвячене цій проблематиці, провела компанія AT&T. Виявилося, що 61% водіїв під час їзди набирають текстові повідомлення за кермом, 33% користуються поштою, 28% використовують браузер, 27% гортають стрічку Facebook, 27 % знімають відео на телефон, 17% роблять селфі, 14% постять фото в Instagram, 10% спілкуються в чатах.

Реклама

Надсилання або читання повідомлень змушує водіїв відвести погляд від дороги, в середньому, на 5 секунд. При русі зі швидкістю 80 км на годину це означає, що водії проїжджають відстань рівну довжині футбольного поля майже наосліп. Не дивно, що використання смартфонів під час керування в 6 разів частіше призводять до аварійних ситуацій, ніж водіння під впливом алкоголю.

Згідно з даними Національної ради безпеки США, використання смартфону під час водіння призводить до 1,6 мільйонів аварій щорічно. За їхніми ж даними приблизно 660 000 водіїв використовують свої мобільні телефони під час руху, а відволікання на повідомлення чи дзвінок під час керування автомобілем стає причиною близько 25% аварій. Отже, використання смартфонів за кермом є масовим явищем у всьому світі, яке призводить до непоправних наслідків.

«Ми завжди вважали питання культури поведінки на дорогах надзвичайно важливими, – прокоментував старт проекту маркетинг-директор «Хюндай Мотор Україна» Тарас Лопачак. – Цього року мета кампанії – акцентувати увагу суспільства на проблемі використання смартфонів на дорозі. Ми дуже вдячні відомим в Україні медіа-діячам, які взяли участь у цьогорічному проекті, за те, що вони поділяють наші погляди та готові донести основну ідею кампанії до пересічних громадян. Також ми раді розширенню географії проекту H-Road:  наші колеги з Сербії присвятили кампанію тематиці обов’язкового використання дитячих автокрісел, а у Казахстані – питанням формування культури безпечної поведінки дітей на дорогах. Але дуже важливо, що всі проекти H-Road об’єднує турбота про водіїв та пішоходів».

Реклама

Деталі проекту в Україні, Казахстані та Сербії можна прочитати на сайті hroad.org.

ДОВІДКА

Національна інформаційна кампанія H-Road

Національна інформаційна кампанія спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.

  • Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращими та більш безпечними. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна» та триватиме з жовтня до грудня 2018 року.
  • Інформаційна кампанія  передбачає комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей.
  • Під час реалізації двох попередніх етапів кампанії у 2016-2017 роках, проект, окрім освітнього напрямку, мав благодійну складову. У 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів H-Road були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. У 2017 році аксесуари, що реалізовувались у дилерській мережі «Хюндай Мотор Україна», для проекту виготовили люди з інвалідністю, а кошти були перераховані національній параолімпійській збірній для підготовки до Зимової Олімпіади в Південній Кореї.
Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно