Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Поради
  • Закарпатцям пояснили зміни, пов’язані з наданням відомостей з Єдиного державного реєстру

Закарпатцям пояснили зміни, пов’язані з наданням відомостей з Єдиного державного реєстру

Змінено порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру

Змінено порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі.

Відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5 (далі — Порядок), для отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — Єдиний державний реєстр) у паперовій формі особа, яка бажає отримати такі відомості (далі — заявник), звертається до будь-якого суб’єкта державної реєстрації (крім Міністерства юстиції України, його територіального органу), нотаріуса, крім випадків, передбачених абзацами другим та третім пункту 1 розділу 2 Порядку.

ВІДЕО ДНЯ

У разі коли заявник бажає отримати документи, що містяться в реєстраційній справі в паперовій формі, він звертається до суб’єкта державної реєстрації, що відповідно до закону уповноважений зберігати реєстраційну справу у паперовій формі.

Читайте також:
Юстиція Закарпаття оприлюднила інформацію для громадських об’єднань
Реклама

У разі коли заявник бажає отримати виписку з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля, він звертається до територіального органу Міністерства юстиції України.

Надавачем встановлюється особа заявника на підставі документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». У разі коли таким заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує його особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

Реклама

У випадку пред’явлення е-паспорта, е-паспорта для виїзду за кордон, а також отримання їх електронних копій, або окремих даних, що містяться в зазначених електронних копіях, їх перевірка або формування здійснюється відповідно до Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 року № 911, захищеними каналами інформаційної взаємодії із використанням засобів криптографічного захисту інформації, які відповідають вимогам законодавства до засобів криптографічного захисту інформації, призначених для захисту конфіденційної інформації.

Надавачем вносяться до Єдиного державного реєстру відомості про заявника (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), інформація для здійснення зв’язку із заявником (за бажанням) та відомості про документ, на підставі якого встановлено особу заявника, відомості з Єдиного державного реєстру, що бажає отримати заявник (витяг з Єдиного державного реєстру, виписка з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля чи документи, що містяться в реєстраційній справі), та параметри пошуку таких відомостей. У разі коли заявник, що звернувся за отриманням документів, що містяться в реєстраційній справі, бажає їх отримати шляхом надіслання сканованих копій таких документів на електронну пошту, до Єдиного державного реєстру також вносяться відомості про адресу електронної пошти.

Надавач роздруковує сформований програмним забезпечення Єдиного державного реєстру запит, на якому заявник проставляє власний підпис за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ньому.

Реклама

Надавач обов’язково повинен повідомити заявнику повний розмір плати за надання відповідних відомостей, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля — також повний розмір плати за послуги з проставлення апостиля.

Наданню відомостей з Єдиного державного реєстру у паперовій формі передує справляння в повному обсязі відповідної плати, у тому числі за послуги з проставлення апостиля, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 5 розділу 2 Порядку. У разі якщо заявник звільнений від плати за послуги з проставлення апостиля, він пред’являє надавачу документ, що підтверджує право на звільнення від плати, з якого відповідним надавачем виготовляється копія.

У разі звернення заявника за отриманням документів, що містяться в реєстраційній справі, надавач обов’язково перевіряє наявність запитуваних документів у матеріалах реєстраційної справи. Справляння плати здійснюється після повідомлення заявника про наявність запитуваних документів у матеріалах реєстраційної справи.

У разі якщо документи, що містяться в реєстраційній справі, містять відомості про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортні дані фізичних осіб, що відповідно до вимог законодавства не можуть бути надані заявнику, надавач забезпечує виготовлення копій таких документів без відображення відомостей про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортних даних фізичних осіб для подальшого їх надання заявнику.

Виготовлення копій документів, що містяться в реєстраційній справі, без відображення відомостей про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортних даних фізичних осіб здійснюється шляхом завантаження з Єдиного державного реєстру та друку відповідного документа з подальшим виготовленням його сканованої копії з фізичним закриттям відомостей про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортних даних фізичних осіб.

У разі коли надавачем, що відповідно до Порядку надаються документи, що містяться в реєстраційній справі в паперовій формі, встановлено відсутність запитуваних документів в реєстраційній справі в електронній формі, надання таких документів здійснюється виключно після виготовлення їх сканованих копій та долучення до відповідної реєстраційної справи в електронній формі. Скановані копії документів виготовляються з роздільною здатністю не нижче 150 dpi та зберігаються у форматі PDF. Документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл. На скановані копії документів накладається кваліфікований електронний підпис відповідної посадової особи, що їх виготовила. Скановані копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту. За відповідність сканованих копій документів документам у паперовій формі відповідає особа, що їх виготовила.

Документ, що підтверджує внесення плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру, чи копія документа, що підтверджує право на звільнення від такої плати, зберігається протягом трьох років відповідним надавачем.

Реклама

Відомості, внесені до Єдиного державного реєстру під час надання відомостей з цього реєстру, а також сформовані за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного реєстру зберігаються в ньому в електронній формі.

Нагадаємо, закарпатцям розповіли про особливості проведення держреєстрації громадських формувань.

Автор: Наталія Данканич, Головний спеціаліст відділу державної реєстрації  Громадських формувань у Закарпатській області  Управління державної реєстрації Західного  міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Джерело: PMG.ua

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно