Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Валерій Лунченко: все, що обіцяють політики, має виконуватись

На сьогоднішній день політики у пересічних громадян асоціюються з пустими розмовами, обіцянками, які зазвичай не виконуються, розчаруванням та зневірою.

Ми вирішили поспілкуватись з Валерієм Лунченко, чому так відбувається, а також згадали те, про що раніше говорив нардеп та яка доля його слів (а саме про  реконструкцію дороги М-23, оновлення стадіону у Хусті), обговорили ставлення депутата до запровадження ринку земель сільськогосподарського призначення.

Валерій Лунченко: "Обрання людини народним депутатом не перетворює її на  такого собі чарівника, що може все і легко. Просто,  окрім основної  законотворчої  роботи , статус за законодавством надає багато можливостей спілкування з виконавчою владою в центрі і на місцях для лобіювання важливих питань розвитку свого регіону, різних питань загальнодержавного значення, контролю за сумлінним і повним  виконанням державними  структурами прийнятих рішень і вимог законодавства. І якщо щось конкретне вдається започаткувати через  виконавчі структури, отримати обіцянки і запевнення, а тим більше публічно про це заявляти, обіцяти, запевнювати, потрібно все зробити можливе, щоб сказане було обов’язково зроблено і у найкоротший термін.

Стосовно моїх слів, зокрема щодо реконструкції дороги М-23 – буде, нарешті, відремонтовано частину дороги М-23 сполученням Вилок – Велика  Копаня і до контрольно-пропускного пункту "Вилок" на українсько-угорському кордоні.

Читайте також:
Після звернення нардепів від Закарпаття "дорогу смерті" нарешті відремонтують

Ця транспортна артерія, що отримала в народі назву "дорога смерті", багато років знаходилася у вкрай занедбаному стані, підтримувалася лише ямковими ремонтами, що майже не впливало на якість проїзду чисельної кількості автомобілів, що прямують з Угорщини та Румунії до нашої держави і у зворотньому напрямку.

Загалом автодорога М-23 є трасою  міжнародного значення, що бере початок у м.Берегово, проходить через Виноградів і завершується в селі Велика Копаня, має протяжність всього 49,5 км. Вона виводить на кордон з Угорщиною, де розташований міжнародний (з 2012 року має такий статус) пункт пропуску "Вилок". Ну і часто використовується  ділянка цієї дороги  водіями, що прямують до КПП "Дяково" на кордоні з Румунією.

Протягом останніх двох років веду активну роботу щодо забезпечення  хорошого ремонту автодоріг, особливо тих,  які ведуть до усіх пунктів пропуску через кордон України в  країни Євросоюзу:  Словаччину, Угорщину та Румунію. Долучилися до цієї роботи і мої колеги – депутати від області Роберт Горват та Василь Петьовка.

Багато нам вже вдалося вирішити в минулому році, а тут випала нагода супроводжувати Прем’єр-Міністра України Володимира Гройсмана під час його травневого робочого візиту в нашу область.  Ми з колегами звернули увагу  голови Уряду на цю проблему з дорогою М-23 під час роботи по вирішенню питань  ремонту автодоріг М-24 Велика Добронь – Мукачево – Берегово – КПП  “Лужанка» та М-25 КПП «Соломоново» – Велика Добронь – Яноші. І як виявилося  – не даремно. Дуже оперативно питання вирішено з  фінансуванням, проведено тендер, обрано підрядника і ремонтні роботи вже розпочато.

Такий підхід нам подобається. Я сподіваюся, буде гідно оцінений мешканцями області  і закордонними гостями, коли роботи на усіх об’єктах ремонту автодоріг будуть завершені. А чекати цього зовсім не довго.

Цей рік, як відомо,  у галузі експлуатації, утримання, будівництва і ремонту автодорожнього господарства нашої країни розпочався з введення в дію нової системи формування і розподілу фінансових ресурсів на галузь, нового розподілу повноважень між центральною і місцевою владою. Тепер центральні органи дбають про дороги  загально державного значення, а місцевим органам влади  та самоврядування делеговано відповідальність за стан доріг місцевого значення. Для цього передбачається і відповідна ресурсна база та фінанси, що по новому акумулюються у відповідному дорожньому фонді. Тому важливо, щоб на усіх рівнях суворо дотримувалися порядку, що передбачений прийнятим Верховною Радою України відповідним Законом. По осені курчат рахують, ось і ми із припиненням  сприятливих погодніх умов, десь у листопаді, подивимося, як ця реформа почала працювати, передусім формулюючи відповідь на запитання, як їздимо по наших дорогах. Тож дивимося і аналізуємо!”