Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • "Закарпаття = можливості": як проєкт популяризує область та демонструє історії успіху краян

"Закарпаття = можливості": як проєкт популяризує область та демонструє історії успіху краян

"Закарпаття = можливості": як проєкт популяризує область та демонструє історії успіху краян

Віднедавна на сторінках інтернет-видання "PMG.ua" читачі мають змогу прочитати історії успіху знаних закарпатців. Стало це можливим завдяки реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги "Зміцнення громадської довіри" (UCBI II).

ВІДЕО ДНЯ

Вже за короткий період цей проєкт показав свою ефективність. Тисячі людей мали змогу почерпнути актуальну інформацію про позитивні зміни, які втілюють жителі області у своєму краї.

Читайте також:
Один із найцікавіших на Закарпатті: чим унікальний музей Берегівщини
Реклама

Через своє географічне розташування та історичну спадщину, Закарпаття є унікальним і складним регіоном України водночас. Однією з причин, чому люди покидають область, є переконання, що на тут немає можливостей для започаткування успішного бізнесу або добре оплачуваної роботи, де можна себе реалізувати.

Публікації "PMG.ua" спільно з ГО "Закарпатське Вільне Медіа" у рамках реалізації проєкту "Зміцнення громадської довіри" покликані зруйнувати цей стереотип та показати широкі можливості реалізації себе у різних сферах.

Реклама

"Ми намагаємось через наші матеріали показати чималій аудиторії читачів видання позитивний досвід реалізації конкретних людей у різних сферах життя Закарпаття", – зазначає координаторка проєкту Мирослава Вербищук.

"Приміром, нещодавно нами була розказана історія успіху закарпатського ювелірного бренду "Kochut". Компанія займається виготовленням ексклюзивних ювелірних прикрас та, віднедавна, авторських дерев’яних меблів. Заснували її троє братів. Публікація набрала неабиякої популярності, адже тут показана реальна історія створення компанії всеукраїнського масштабу трьома закарпатцями. Ми розповіли, як звичайне хобі можна розвинути у прибутковий бізнес", – додала Мирослава Вербищук.

"Або ще один приклад – розповідь про засновницю першого у Мукачеві жіночого клубу "Imago" Олену Ціву. Ця організація спеціалізується на проведенні навчальних, мотиваційних та просвітницьких заходів для жінок. До прикладу, курси з надання невідкладної медичної допомоги, лекції з фінансової та екологічної грамотності, зустрічі з цікавими особистостями. Показана нами історія про цілеспрямовану жінку, про яких в народі прийнято говорити "зробила себе сама", наочно демонструє можливості людини розвиватися у своєму рідному місті", – резюмувала координатор проєкту.

Реклама
Читайте також:
На Закарпатті зніматимуть фільми: що приваблює кіношників?

Варто відзначити, що інтернет-видання "PMG.ua" висвітлює також успішні приклади реалізації громадських ініціатив. Саме в рамках нашого проєкту було підготовано розповідь про те:

До запровадження карантинних заходів було реалізовано інноваційне для Мукачева публічне інтерв’ю. Гостею заходу, на який міг завітати кожен охочий, стала знана в Україні співачка, закарпатка Марина Полончак (солістка гурту "Марина і компанія"). Артистка розповіла свою історію успіху для всіх присутніх на заході, а згодом абсолютно кожен отримав змогу прочитати про неї на сторінках видання.

Проєкт триває і "PMG.ua" готує інші цікаві публікації та відео про людей, які живуть і реалізують себе на Закарпатті, а також своїм прикладом показують безмежні можливості для досягнення успіхів.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно