Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Поради
  • Зношені шини як прихована небезпека і способи своєчасного виявлення

Зношені шини як прихована небезпека і способи своєчасного виявлення

Зношені шини як прихована небезпека і способи своєчасного виявлення

Кожен з нас любить свій автомобіль і прагне, щоб він служив довго та безвідмовно. Тому ми регулярно проходимо сервісне обслуговування на сто тойота киев.

Але є один елемент, якому іноді недостатньо уваги. Мова йде про покришки. Зношені шини — справжня бомба уповільненої дії, готова спрацювати в найвідповідальніший момент.

ВІДЕО ДНЯ

Які ознаки стертої гуми?

  1. Глибина протектора. Нова літня гума зазвичай має глибину 8-10 мм, зимова — ще більше. Межовим рівнем зносу є 1,6 мм для літніх і 4 мм для зимових шин. Однак не чекайте цих цифр. Вже при залишку у 3-4 мм для літніх та 5 мм для зимових керованість авто суттєво погіршується.
  2. Тріщини й порізи. Особливо небезпечні на боковинах. Може статися миттєвий розрив шини під час руху.
  3. Нерівномірний знос. Якщо гумовий рисунок стирається більше з одного боку, це може свідчити про проблеми з розвал-сходженням або тиском у шинах.
  4. Здуття — явна ознака пошкодження внутрішнього каркасу покришки. Експлуатувати її категорично заборонено!
  5. Індикатори зносу. Багато сучасних шин мають спеціальні покажчики — невеликі перемички в канавках протектора. Коли поверхня протектора зрівнюється з цією міткою, гуму час міняти.

Чим небезпечна «лиса» гума?

  • Збільшення гальмівного шляху. Навіть на сухій дорозі зношений протектор значно погіршує зчеплення, а на слизькій — просто катастрофа.
  • На мокрій дорозі стертий протектор не відводить воду, ТЗ стає некерованим.
  • Машина гірше слухається керма, особливо в поворотах та при маневруванні.
  • Раптовий розрив шини на швидкості майже гарантовано призводить до втрати контролю над авто і ДТП.
  • Через погане зчеплення двигуну доводиться працювати з більшим навантаженням, споживаючи більше палива.
Реклама

Як самостійно перевірити ступінь зносу?

  1. Вставте в канавку протектора орлом до себе 1 гривню. Напис «УКРАЇНА» над орлом ховається — рисунок ще добрий. Видно напис — час міняти гуму.
  2. Знайдіть індикатори зносу протектора (позначені TWI або трикутником на боковині колеса) та оцініть стан.
  3. Регулярно оглядайте гуму на наявність тріщин, порізів, гуль. Не забувайте про внутрішню боковину.
  4. Перевіряйте тиск в шинах хоча б раз на місяць.

Коли без сервіс СТО не обійтись?

Сумніваєтесь або помітили нерівномірний знос шин, вібрації під час руху? Негайно до фахівців! Якісний сервісний центр або СТО Тойота у Києві, проведе повну діагностику. Оцінять стертість гуми, перевірять балансування, розвал-сходження, підвіску. Дрібний ремонт авто може зберегти шини та гроші на їх передчасну покупку.

Реклама

Регулярна перевірка протектора та своєчасна заміна зношених шин — життєва необхідність. Пам’ятайте, що від стану коліс залежить не лише комфорт вашої поїздки, але й ваше життя та життя інших учасників дорожнього руху. Не чекайте, поки індикатор зносу закричить про допомогу, дійте на випередження! Краще вчасно інвестувати в придбання нової гуми, ніж потім шкодувати про наслідки. Безпечних вам доріг!

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно