Нове обличчя знайомого сайту
Важливість медіа в турбулентній країні, роздертій між революцією та війною, складно переоцінити. Тому успіх незалежних медіа національного та регіонального рівнів – це можливість кожного отримувати повнішу картину дня, це ефективний інструмент впливу на владу.
ВІДЕО ДНЯРозробка нового сайту для Panorama Media Group стала важливим викликом для компанії YedynkaDGTL. Наша команда вже мала можливість долучитися до створення TheInsider.ua, розробити сайт для hromadske.tv, працювали з Forbes.ua, Українською Правдою (Історична Правда), німецькою Deutsche Welle. Та робота з командою Panorama Media Group потребувала більш детального вивчення особливостей і звичок окремо взятого регіону.
Перед нами постало завдання створити нове обличчя для інтернет-видання «Панорама Мукачева», зробити сайт зручнішим, технологічнішим, при цьому зберегти ті елементи сайту, які вже стали звичними і зручними для читачів. Тому роботу ми почали з дослідження. Окрім того, безліч зустрічей з редакцією також дали чудовий результат та розуміння напрямку, в якому потрібно рухатися. В результаті ми не лише візуально змінили обличчя сайту, змінилися і його внутрішня частина, адміністративна панель, яка полегшить роботу журналістам, додалися нові можливості й для читачів.
РекламаПри розробці дизайну орієнтувалися на найновіші тренди у веб-дизайні, вивчали та аналізували сайти конкурентів на українському та світовому ринках. Прагнули створити мінімалістичний, зрозумілий та зручний для читача формат подачі інформації.
Багато уваги ми приділили навігації та структурі сайту, з врахуванням того, щоб новини було зручно читати як з великих екранів, так і з мобільних телефонів.
РекламаОкрім того, наша команда намагалася так спроектувати сторінки, щоб надати доступ до якомога більшої кількості інформації на будь-якій сторінці в один клік.
Для легкості пошуку відповідних тем ми чіткіше розділили матеріали на різні тематики та жанри.
Дослідження показали, що користувачі на головній сторінці найактивніше читають стрічку новин, тому постаралися основний акцент на сайті зробити саме на цей блок. Ми збільшили кількість новин у стрічці. Так, новини підвантажуються автоматично у блок, як тільки користувач прокручує його. Додали можливість відкривати стрічку новин на інших сторінках сайту, що дозволить читачам бути у курсі останніх новин без переходу на сторінку усіх новин, чи головну сторінку сайту.
РекламаОскільки, згідно з дослідженням, багато читачів заходить на сайт через соціальні мережі безпосередньо на сторінку матеріалу, в обхід головної сторінки, ми продумали, як на кінцевій сторінці можемо показати більше цікавих новин, розділів. В контексті цього ми запропонували й одне з рішень, яке поки не використовується жодним з українських інтернет-медіа. Ми надали можливість читачам, прочитавши новину без додаткових кліків, потрапити на сторінку наступної з того ж розділу, просто прокрутивши сторінку далі вниз.
Для того, щоб читач в одному місці на сайті міг зберігати важливу для нього інформацію, ми створити особистий кабінет для зареєстрованих користувачів. В особистому кабінеті читача буде знаходитися інформація про коментарі, які він залишав на сайті, оголошення, які додавав, тощо. Із новинок, які будуть представлені на оновленому сайті, також: оновлений розділ прес-конференції із можливістю задавати питання гостям, онлайн-система передплати електронної та паперової версії газети «Панорама», система додавання оголошень, реєстрація на сайті за допомогою соціальних мереж.
Багато уваги ми приділили й зручності користування сайтом редакторами. Ми розробили систему управління контентом саме під потреби редакції Panorama Media Group, аби ніщо не заважало читачам отримували найсвіжіші новини швидко та у зручному форматі.